neděle 2. srpna 2015

Měsíční nej- ČERVEN a ČERVENEC

Meme, které vytvořila Rodaw . Vašim úkolem je přiřadit knihy přečtené v uplynulém měsíci do různých kategorií.

Tak jo, já vím, že poslední dobou na blog kašlu snad ještě víc než doposud. Já totiž buď nestíhám anebo nemám na blogování chuť. Ale díky bohu mě pořád hrozně moc baví číst. :3
A jelikož jsem v červnu četla opravdu jenom maličko, rozhodla jsem se spojit poslední dva měsíce, abych měla vůbec o čem psát. :D

Knihy, přečtené za ČERVEN a ČERVENEC:






Nejlepší kniha: 
Za tyhle dva měsíce jsem přečetla tolik úžasných knížek. Ale ze všech nejlepší pro mě byla asi Ten, kdo stojí v koutě. To bylo něco neskutečného. Příběh zachycující dospívání a vše, co k němu patří. Radost, smutek, krásu, lásku, zmatení, deprese a poznávání nových věcí. Nádherně napsané, postavy krásně vykreslené, angličtina vcelku jednoduchá na čtení a já se nejspíš zamilovala. :D Myslím, že tuto knihu mohu řadit mezi jednu z nejlepších, jakou jsem kdy četla. :)


Nejhorší kniha:
Opět tuto kategorii mohu vynechat. :)


Nejlepší konec: 
Nejradši bych řekla, že Rubínový kruh, ale na mě tohle bylo až moc. Takže raději volím něco trochu méně přehnaného a víc realistického: Terapii láskou
Kniha sice nemá takový happy ending jako film, ale přesto je zakončena opravdu pěkně. Nic neslibuje, ale zároveň vám dává naději. Prostě takovej otevřenější konec, což v mi v tomto případě přišlo jako nejlepší varianta. 


Nejhorší konec: 
Rubínový kruh. Nechápejte mě špatně, já celou tuhle sérii miluju, opravdu ano, ale tenhle konec byl tak zatraceně přehnaný a přeslazený. Jistě, mám ráda, když naše postavy dostanou po tom všem čím si prošly, to co si zaslouží, a jsou s tím, koho milují, ale všechno má své meze, ne? :D 
Ale když přejdu ten konec, bylo to opravdu pěkné zakončené série. 


Nejhezčí obálka: 
Jak vždycky říkám, v jednoduchosti je krása. Takže je vám asi jasné, kdo musí v této kategorii vyhrát. Vražedná léčba. Jednoduchý kontrast barev, který vytváří nevšední, ale krásnou pastvu pro oči. Za mě jednoznačný vítěz. :) 


Nejhorší obálka:
Dobrá, vynecháme-li povinnou četbu, o první místo se pere Rubínový kruh a Easy? (Víte, jak moc miluju hlavičkový obálky :D) tak nějak se nemohu rozhodnout, kdo je vítězem. Takže to nechám prostě na remízu. :D 


Nejlepší pár:
No Percy s Annabeth a Adrian se Sydney jsou jasný, takže chci pro tentokrát vyjít s někým méně očividným. :D 
Vážně hodně se mi líbil vztah mezi Tiffany a Pattem. Ti dva pro sebe byli úžasnou oporou, i když si to mnohdy ani neuvědomovali. Vlastně jsou si podobnější, než jsou si ochotni připustit. Oba si prožili těžké časy a udělali spoustu chyb, ale rozhodli se dostat přes tohle všechno a změnit svůj přístup k životu. Díky vzájemné přítomnosti si mnohé věci uvědomují a dodávají si sílu. Jestli tohle není krásný projev lásky, tak už vážně nevím, co by mohlo. :) 


Nejakčnější kniha:
Jako vždycky vítězí Rick Riordan, tentokrát s knihou Krev polobohů. Poslední díl série, který ji podle mě úžasně zakončil. Příběh je uzavřený, ale pořád se na něj dá popřípadě krásně navázat. A jinak to prostě byl balíček plný akce, napětí, překvapení a zábavy jako vždy. 


Nejromantičtější kniha:
Dobrá no, tady to bude asi Easy? Tohle je prostě takový to čtení na prázdniny. Lehké, pěkné, odpočinkové, vtipné, romantické...Tenhle typ knížky. Nebylo to vůbec špatné, jenom mi vadilo to, že děj byl vcelku dost předvídatelný, ale no, nic není dokonalé. Knihu bych sice nezařadila mezi mé nejoblíbenější, ale pokud se chcete příjemně odreagovat a přečíst si nějakou tu pěknou romanci s menším překvapením, sáhněte po této knížce. :) 


Nej. mužská postava:
No nejspíš to bude Charlie, z knihy Ten, kdo stojí v koutě. Ten kluk je tak úžasnej. Jako vážně. Není to žádnej namachrovanej frajírek se sixpackem, ale citlivej, milej, kouzelenej, neuvěřitelně chytrej a roztomilej kluk. Jediné o co se snaží, je zapadnout a najít si přátele. On sám je ten typ, kterému se můžete svěřit a víte, že vaše tajemství u něj zůstane v bezpečí. Vidí věci, které ostatní přehlíží a dokáže ocenit pravou krásnu. Ať už dívky, hudby nebo okamžiku. 
Je pro něj těžké být sám sebou, jelikož se snaží všem vyhovět a nikomu neublížit. Upřednostňuje všechny sám před sebou, jelikož si myslí, že na něm nezáleží. 
Vlastně mi hodně připomíná jednoho mého kamaráda, který je asi tak stejně úžasnej jako tady náš Charlie. :) 


Nej. ženská postava: 
Rozhodně Sam. Ano, je ze stejné knížky, a co? :D Byla úžasnou ukázkou toho, že člověk se může změnit. Měla trochu divočejší minulost, ale tak co, každý jsem byl nějaký. Hlavní je to, že se přes to všechno dokázala dostat, postavit se na vlastní nohy a být lepším já. Teď je hrozně hodná, milá, starostlivá a no prostě kouzelná. A ten vztah, který má se svým nevlastním bráchou, to je něco překrásnýho. :3 
Sam je tišší a nechává si většinu věcí pro sebe, ale to neznamená, že není inteligentní a citlivá. Prostě postava, která si vysloužila můj obdiv a lásku. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat