úterý 15. října 2013

Indigové kouzlo (Pokrevní linie #3)



Indigové kouzlo

Richelle Mead

Anotace: Povinnost je jedna věc. A láska druhá. Co když ale jdou proti sobe?

Mladá alchymistka Sydney chrání královninu sestru Jill před zabijáky a spolu s ostatními přáteli v utajení studuje na elitní škole v Palm Springs.

Není to ale zdaleka vše, čím se její mysl zaobírá: nedokáže v sobě potlačit city k Adrianovi. Ví sice, že je naprosto nepřípustné, aby jakožto člověk chodila s vampýrem, ale copak si může v něčem takovém poručit?
Zároveň Sydney pátrá po zběhlém alchymistovi Marcusi Finchovi, který zřejmě střeží veliké tajemství indigového kouzla. A možná má i informace o tom, že alchymisté Sydney celý život lhali a jen ji využívali…






Autorka: Richelle Mead je americká spisovatelka žánru fantasy, autorka sérií

Vampýrská akademie, Sukuba, Pokrevní pouta, určených převážně dospívajícím.
Narodila se v listopadu roku 1976 v Michiganu, v současnosti žije v Seattle. Získala bakalářský titul na Univerzitě v Michiganu, v oboru všeobecných studií, a magisterský titul na West Michigan University v oboru Komparativní religionistiky. Na Washingtonské Univerzitě pak získala další magisterský titul v oboru Pedagogiky se zaměřením na angličtinu.
V současnosti se na plný úvazek věnuje psaní svých knih.
Mezi její zájmy patří cestování, míchání koktejlů a nakupování.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Richelle_Mead

Vsuvka : Jak jste si jistě všimli, jedná se o třetí díl Pokrevních linií.Což je volné pokračování na Vampýrskou akademii. Akorát vedlejší postavy z VA se tady stávají hlavními. Především tedy Adrian a Sydney. Na blogu bohužel nenajdete recenze na první dva díly, protože tyhle díly jsme já i moje kamarádka přečetly dávno předtím, než jsme si tenhle blok založily, takže už si tak moc nepamatujeme děj a všechny zápletky. Takže jediné co k předchozím dílům řeknu, je, že mě ohromně bavily a na třetí jsem se opravdu těšila. Takže jdeme na to. :D

Hodnocení: Jak už jsem zmínila, na další díl jsem byla opravdu natěšená. Tak moc jsem chtěla, aby ti dva byly spolu. Nemůžu si pomoc, ale Sydney a Adrian mi připomínají Rose a Dimitrije. Ti dva museli překonávat věkový rozdíl a strážcovské povinnosti. Sydney s Adrianem se zase musí přenést přes předsudky a nenávist jejich dvou ras.Takže pro ně je jejich vzájemná přitažlivost snad ještě těžší.

V tomhle díle mi ale Sydney ohromně lezla na nervy. Líbá se s Adrianem, pak řekne, že to byla chyba. Znovu se líbají a ona chce dělat, jako že se nic nestalo. Co to má znamenat? Prostě mi na ní tady vadila ta její nerozhodnost a následné "řešení" problémů. Na druhou stranu jsem obdivovala Adriana, že ty její výstupy pořád toleruje. Jistě, chápu, že je to pro ni těžké, ale ujasnění jejích priorit by nebylo na škodu.

Postavu, kterou mám ale každým dílem radši je profesorka Terwilligerová. Je taková ztřeštěná, zapomnětlivá a zvláštní. Ale zároveň je velice milá, hodná a mocná čarodějka.Patří mezi mé nejoblíbenější postavy v knize. (Samozřejmě až po Adrianovi. :D)
A nakonec, na co se můžete v tomto díle těšit: Spousta úžasných momentů mezi Adrianem a Sydney, zajímavé vztahy mezi dalšími hlavními postavami, svatba (neřeknu koho :D) a taky něco, co by dokázalo otřást celou společností Morojů. Takže rozhodně je, na co se těšit.

Knihu asi není nutné doporučovat, protože jestli jste četli dva předchozí díly a byli z nich stejně nadšení jako já, nemohli jste se dalšího dílu dočkat. Čtení je pořád stejně svižné a rozhodně se při něm nenudíte. Nemůžu se dočkat, jak to celé skončí.

Žádné komentáře:

Okomentovat