pátek 4. října 2013

Mortal Instrument: City of bones

Město z kostí (City of bones)

Jak již bylo zmíněno, filmy podle knižních předloh jsou v dnešní době dosti úspěšné. Po velkém úspěchu Harryho Pottera a Stmívání se konečně někteří inteligentní producenti rozhodli, že budou více investovat do filmů podle knižních fantasy bestsellerů. Díky Bohu za to. :D

City of Bones

Příchod do kin v ČR: září 2013
Knižní předloha: Město z kostí (1. díl šestidílné série Mortal Instrument)
Autorka knihy: Cassandra Clare
Hlavní postavy:  
  • Clary- Lily Collins
  • Jace- Jamie Campbell Bower
  • Simon- Robert Sheehan
  • Magnus Bane- Godfrey Gao


Hodnocení:
Film už jsem viděla a mě osobně se velmi líbil. Byla jsem spokojená s obsazením snad všech postav až na Jace. Prostě to nebyl můj vysněný princ. :D Ze začátku jsem si na Jamieho opravdu nemohla zvyknout, ale asi po půl hodině jsem si ho zamilovala stejně jako film. :D Opravdu oceňuji režisérovu snahu dodržovat knižní předlohu. (Především první hodina filmu, je velmi podobná knize) Ale samozřejmě nemůžete čekat, že by to bylo zcela podle předlohy. Jednoduše čtyři sta stránek tak úžasného textu se bohužel nedá zpracovat do dvou hodin na plátně. Ale i když se neobjevily všechny knižní rozhovory, byly zachovány alespoň ty vtipné poznámky a dialogy. Takže se stoprocentně zasmějete.
No, už raději budu zticha. Každý si na film zcela jistě udělá svůj názor, ale já sama vřele doporučuji všem milovníkům knih od Cassandry Clare. Snad budete spokojeni. :)
Jo a jen tak mimochodem pro ty, kteří budou mít o filmu podobné hodnocení jako já, v příštím roce by se snad mohl natáčet i druhý díl. :D



Autorka: Caroline




Žádné komentáře:

Okomentovat