neděle 6. října 2013

Vampire Academy: Blood Sisters

Blood sisters

A konečně se dočkáváme i dlouho slibovaného zfilmování jedné z nejoblíbenějších knih YA - Vampýrská akedemie. :D Knížky jsou absolutně úžasné, ale ohledně filmu jsem tak trochu v rozpacích. Jasně, z necelých dvou minut se toho tak moc zjistit nedá, ale i tak... prostě nevim, co si o tom mám myslet. Nic ve zlým, ale ta scéna s těma zubama mi přijde trošku komická. No uvidíme. Každopádně alespoň už víme obsazení. Ohledně toho: Rose i Lissa mi sedí, ale s Dimitrijem mám takový menší problém. Ne že by ten herec nevypadal úžasně, ale prostě jsem si Dimitrije představila trochu jinak. Ale to asi každý. Vzhledem k tomu, že v knize je popisován jako super Bůh. :D

Vychází v kinech ČR: Zatím uveřejněn pouze rok 2014
Knižní předloha: Vampýrská akademie (1. díl z šesti- teda podle knih :D)
Autorka knihy: Richelle Mead
Hlavní postavy: 
  • Rose- Zoye Deutsch
  • Lissa- Lucy Fry
  • Dimitrij- Danila Kozlovskij
  • Christian. Dominic Sherwood

No, ale i tak se na film těším. Uvidíme, jak to nakonec dopadne. :D










Žádné komentáře:

Okomentovat