pátek 6. února 2015

Měsíční nej - LEDEN

Meme které vytvořila Rodaw . Vašim úkolem je přiřadit knihy přečtené v uplynulém měsíci do různých kategorií.

Dobrá, asi jste si posledních pár měsíců všimli mé snížené aktivity na blogu. Prostě je toho všeho tak nějak moc. :D Škola mi zabírá hrozně moc času, a teď se k tomu přihodila ještě autoškola a no obecně mám prostě tak nějak problém s rozvržením času. Za což bych se vám všem chtěla hrozně moc omluvit. A no, snad se to v průběhu tohoto roku zlepší. :)

No, co se týče toho, co jsem stihla přečíst....No, nejradši bych to ani nezobrazovala, ale tohle je měsíční meme, takže asi tak nějak nemám na výběr. :D
Oproti minulému lednu, kde jsem přečetla čtrnáct knih, je tohle hooooodně slabý odvar. Pouhých šest. :( Ano, tak trochu jsem samu sebe zklamala. A když se na to tak dívám, nejspíš budu muset snížit i počet knížek, které bych chtěla stihnout za rok 2015. :(
Ale na druhou stranu pořád je ještě začátek roku, tak snad to nějak půjde. :)

No a teď už k tomu, co jsem přečetla za měsíc LEDEN:






Nejlepší kniha: 
Hmm, těžko říct. Tenhle měsíc jsem četla jenom samé dobré kousky. :D Ale tak, co se mi asi líbilo nejvíc...Dveře do temnoty. Tahle série je prostě skvělá. Má úžasné postavy, originální a zajímavou zápletku a no akce a překvapení jsou stálou součástí balíčku.
Navíc jsem v tomhle díle mnohem lépe poznala Wese. Nebo spíše zjistila, že Wes je mnohem zajímavější, záhadnější a nejistější, než dává na první pohled najevo. Takže za mě jednoznačné plusové body.



Nejhorší kniha:
Nope, tentokrát nebyla žádná.


Nejlepší konec: 
Určitě Násobky sedmi. Chvíli jsem se bála, jak celý tenhle příběh skončí. Teda ano, tak trochu jsem předpovídala tenhle konec, ale jistá jsem si být nemohla. Přeci jenom od této autorky jsem ještě žádnou jinou knížku nečetla a navíc to byl víceméně příběh ze života. Takže ano, trochu jsem se bála. Ale nakonec jsem velice šťastná a spokojená s tím, jak se autorka rozhodla tuto knížku zakončit. :)



Nejhorší konec: 
Hmm, asi nevyberu. S konci jsem buď spokojená anebo jsem uprostřed série, kde je zatím těžké hodnotit. Díky bohu, nebyly žádné cliffhangery, takže to bylo docela v pohodě. :D


Nejhezčí obálka: 
Fajn, rozhodovala jsem se mezi Dveřmi do prázdnoty a The Bane Chronicles. Jako Dveře mají nádhernou obálku, to ano, ale jsem holka a miluju modrou, což znamená, že Magnus tak nějak vyhrál na plné čáře. 
Ale na druhou stranu musíte uznat, že ten herec, co hraje Magnuse, a k mému nesmírnému štěstí se objevuje i na obálce, je prostě vážně hrozně sexy. :D 
Ano, je to tak trochu povrchní hodnocení obálky, ale tak co? U obálek jde vždycky o subjektivní názor. :D 


Nejhorší obálka:
Žádná z nich není špatná, jelikož každá z nich tak nějak symbolizuje děj nebo pointu příběhu. Ale když bych si musela vybrat, asi bych zvolila Dny krve a hvězdného třpytu. Ta obálka samo o sobě není špatná, ale porovnáte-li ji s americkou... Prostě nechápu, proč museli tak nádherné, originální přebaly změnit. :(


Nejlepší pár:
Alek a Magnus. :3 Ti dva jsou spolu prostě tak neskutečně moc roztomilí a kouzelní. Pár kapitol této knihy zachycovalo jejich první rande a také jak se jejich vztah ze začátku vyvíjel. A OMG já jsem prostě nemohla přestat číst. A navíc, vidět tohle všechno z Magnusovi perspektivy a pochopit všechny souvislosti...jednoduše k nezaplacení. :D 


Nejakčnější kniha:
Bez debaty Poslední z bohů. Celý tento díl byl v podstatě o bitvě o Manhattan. Akce, napětí a souboje byli téměř nepřetržité. Tento díl byl opravdu dech beroucí. Každá další stránka mě nutila se ponořit do knihy hlouběji a pokračovat dál ve čtení a no pak tak nějak už byl konec. :D 
Úžasné zakončení série. Uzavřené, ale zároveň otevřené pro jakákoli další nová dobrodružství. :) 


Nejromantičtější kniha:
No, tak tohle bude asi taky problém. Jako jo, v každé z těchto knížek se objevuje romance, ale ne že by byla hlavní. 
Asi pro tentokrát vynechám i tuto kategorii, omlouvám se.


Nejzajímavější námět:
Dobrá, tak tady je výběr jasný. Rozhodně Násobky sedmi. Tahle knížka mě neskutečně moc překvapila. Nevěděla jsem, co přesně od tohoto příběhu mám čekat, ale jakmile jsem přečetla prvních pět kapitol, uvědomila jsem si několik faktů. 
Hned jsem si zamilovala hlavní postavu. A za druhé jsem prostě nemohla přestat. Ne, že by to bylo nějaké akční čtení, nebo tak něco, ale prostě tenhle příběh měl takovou zvláštní jiskru, něhu a kouzlo a to mě nutilo nepřestávat a pokračovat dál a dál.
Pokud hledáte něco nového, krásného, milého a úsměvného, rozhodně sáhněte po Násobcích sedmi. Je až neuvěřitelní, jak moc je tahle knížka smutná a vtipná zároveň. :) 


Nej. mužská postava:
To, že vyberu Magnuse nemůže už nikoho překvapit, ne? :D On je prostě tak neskutečně úžasnej, hezkej, sexy, mocnej a má svůj vlastní styl. Neřeší to, co si o něm ostatní myslí. A ať je to jakkoli překvapivé, devadesát procent věcí, co kdy udělal, bylo kvůli lásce. Docela na něm obdivuju to, že i přesto, že mu bylo tolikrát ublíženo, pořád hledá někoho, kdo ho bude milovat stejnou měrou jako on jeho a zároveň ho bude chápat a brát takového jaký je. Jednoduše obdivuju to, že neztrácí víru a důvěru v lidi. :) 


Nej. ženská postava: 
Mackenzie Bishopová je postava která si mě naprosto získala. Je prostě hrozně přirozená. Má svoje špatné i dobré vlastnosti. Nesnaží se být někým kým není. Jediné o co jí jde, je zapadnout a žít víceméně normální život. Alespoň v rámci možností. 
Mac si prošla spoustou hrozných věcí, z kterých by se normální člověk složil. Ale ona pořád bojuje a jde dál. Chrání ty, na kterých ji záleží i za cenu toho, že jim musí lhát a odcizovat se. 
Ano, chvílemi mi připomínala Maru Dyerovou, ale tak ty věci, kterými si musela projít, prostě na člověku nějaké známky vždycky zanechají. 
Ale stejně si myslím, že je úžasná. :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat