úterý 7. dubna 2015

Měsíční nej - BŘEZEN

Meme které vytvořila Rodaw . Vašim úkolem je přiřadit knihy přečtené v uplynulém měsíci do různých kategorií.

Tak jo, tenhle měsíc jsem opět nepřečetla moc. Ale tak pořád je to alespoň něco. Některé dny jsem neměla vůbec chuť začínat něco nového, takže jsem si jeho pročítala oblíbené pasáže mých nejmilovanějších knih a sérií. To mi sice zabralo dost času, ale zároveň mě to vždycky dostalo zpět do nálady ke čtení. :) 

Takže celé knihy, co jsem přečetla za BŘEZEN

Nejlepší kniha: 
Asi opět vyberu Bohy Olympu. Prostě akce, překvápko a napětí. No komu by se to nelíbilo. Navíc jedním z hlavních hrdinů je náš milovaný Percy, takže co dalšího dodat. :D 
Možná jen to, že opět potkáte nové a úžasné hrdiny, kteří v budoucnosti vytvoří naši mocnou sedmičku. Nevím jak vy, ale já se hrozně moc těším. :) 


Nejhorší kniha:
Ne, neřekla bych, že nějaká byla. 


Nejlepší konec: 
Asi Svůdné nebezpečí. Já vím, někomu z vás se ten konec mohl zdát vcelku přehnaný a až moc sladký. Jako jo, uznávám, že autorka tuto sérii možná mohla zakončit krapet jinak, ale já osobně jsem spokojená. V podstatě jsem v tomto díle získala vše, co jsem chtěla. 
Možná jsem tu teda očekávala trochu více akce a boje, ale i tak se mi zakončení této trilogie líbilo. :)

Nejhorší konec: 
Opět asi nevyberu žádnou knihu. Spáleniště končí teda trochu cliffhangerem, ale to mě spíš motivuje k tomu, přečíst si další díl. A no, co se týče The Duff nebo Svůdného nebezpečí, tam asi není co řešit. :D 


Nejhezčí obálka: 
Já si nemůžu pomoc, ale jsem prostě fanoušek obálek k sérii Jamese Dashnera. Jsou originální, vkusné a jednoduché zároveň. Kontrast černého pozadí s barevně vyvedeným písmem mi přijde jako zajímavý nápad. Ne nadarmo se říká: "V jednoduchosti je krása." :) 


Nejhorší obálka:
The Duff má velice zvláštní obálku. Jako ano, svým způsobem ke knížce pasuje, ale myslím si, že by mohla být vyvedena mnohem líp. Ať už co se týká grafiky, či samotného nápadu. Je to zajímavá knížka, u které se zajisté pobavíte, proto si myslím, že i obálka by měla tuto knížku nějakou podobnou formou prezentovat. 


Nejlepší pár:
Ale co, že to bude klišé. Kaidan a Anna jsou pro mě asi nejlepším párem měsíce. Ne, že by se zachovali nějak úžasně nebo tak, ale mám je dva spolu hrozně ráda. Jsou sladcí a roztomilí zároveň. Dobře, občas možná až moc sladcí, ale co, jsou zamilovaní. :D A navíc, buďme upřímné dámy, která z nás by jednou nechtěla takového Kaidena alespoň na chvíli pro sebe. :D 


Nejakčnější kniha:
Budu se zase opakovat, já vím, ale prostě nelze vybrat jinak .:D Jelikož jsem tento měsíc četla spíše romantičtější knihy, výhercem nemůže být nikdo jiný než Percy a kniha Neptunův syn.
Stejně jako v každém předešlém díle i tady, to Rick parádně rozjel a dokázal nám, že nás pořád může parádně vykolejit a překvapit. A já si tuhle jízdu náležitě užívám. :D



Nejromantičtější kniha:
Jo, takže kterou vybrat. Svůdné nebezpečí je rozhodně slaďárna, ale stejně tak svým způsobem i The Duff. No a pak je tady ještě Obssesion, ale to je většinu času spíše o sexu a chtíči, než lásce jako takové. Takže jsem pro nejspíš pro The Duff, jelikož mě osobně tato knížka dost překvapila. Nebyla jsem si tak úplně jistá, co čekat, ale výsledek mě docela zaskočil. Myslela jsem si, že film a knížka budou mít společné víc než jenom název a jména hlavních postav, ale no asi jsem se spletla. :D 
Ale i tak to byla příjemná (i když místy trochu přehnaná) oddychovka. :) 


Nej. mužská postava:
Percyho i Kaidana už jsem zmiňovala a to ne jenom jednou, proto si myslím, že je čas na to, vybrat nějakého nového knižního hrdinu pro tuto kategorii.
Gansey ze série Havraní bratrstvo je vcelku zajímavá postava. Ze začátku mi lezl svým povýšeným chováním trochu na nervy, ale později jsem si ho oblíbila. Je to přirozený vůdčí typ, který rád objevuje nové věci a je ochotný udělat cokoli pro své přátele. 
Není sice tak sexy jako Kaidan nebo badass jako Percy, ale pořád má v sobě určitou jiskru, která ho prostě činí jedinečným a záhadným. :)  


Nej. ženská postava: 
Věřili byste mi, že co se ženských postav týče, žádná mě moc nezaujala? Jako jistě, každá z nich má určité kouzlo, ale nemyslím si, že mě některá zaujala natolik, abych ji tu vyzdvihovala jako nejlepší. Takže se omlouvám, že tentokrát nezařadím ani do této kategorie. 

Žádné komentáře:

Okomentovat