neděle 10. listopadu 2013

Rubinrot

Rudá jako rubín

Tento film už vyšel před nějakou dobou, ale většina lidí o něm neví, takže jsem se ho do této rubriky rozhodla zařadit. Je to německý film, ale z nějakého důvodu o něm není tolik slyšet jako o těch amerických – zvláštní.  Jinak, co by se o tom dalo říct. Film s knihou mají společné leda hlavní postavy, cestování časem a pak taky pár scén z knihy, ale to je tak všechno. Musím přiznat, že na můj vkus jsou postavy vybrány velmi dobře. Především postava Gwendolyn je mi značně sympatická. A pak herec, který hraje Gideona… geniální volba. :D
Jak už jsem napsala, film se s knihou opravdu nedá srovnávat. Každý je v podstatě o něčem jiném. Ale abych neříkala jenom negace. Když se odtrhneme od knižního námětu, film je podle mě dobře udělaný. Hezké kostýmy, zajímavý příběh a dobří herci.
Film přesto stojí za zhlédnutí.  Já si ho docela užila, snad se bude líbit i vám. Měly by se natáčet i další díly, tak můžeme doufat, že Modrá jako safír bude trochu víc dle knihy.:)

Příchod do českých kin: Se snad ani nekoná
Knižní předloha: Rudá jako rubín (Rubinrot)
Autorka knihy: Kerstin Gier
Hlavní postavy:
Maria Ehrich – Gwendolyn
Jannis Niewohner – Gideon
Jennifer Lotsi – Leslie
Laura Berlin – Charlotte

Takže, tady máte trailer. Snad se vám film bude líbit. (Našla jsem trailer i v čj, ale to jsem jaksi nešlo vložit :D Snad to v aj nevadí :D)




Jo a tady jsem ještě našla písničku použitou v traileru. Myslím si, že je docela pěkná. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat