neděle 3. listopadu 2013

Zlodějka knih

Zlodějka knih

Pro ty, co knihu nečetli, předem zdůrazňuji, že se nejedná o fantasy. Příběh by se měl odehrávat v nacistickém Německu mezi lety 1939-1944. Vypráví o osudech jednotlivých lidí, přátelství, síle slov, naději i strachu. (Tak to alespoň stojí v knize.)

Jsem neskutečně nadšená z toho, že právě tuto knihu se rozhodli předělat do filmové podoby. Co jsem tak viděla ukázky, vypadá to, že se opravdu snaží knižní předlohu dodržovat. S výběrem postav jsem taky ohromně spokojená. A Liesel je navíc tak strašně roztomilá. :D Kniha se mi opravdu hodně líbila, byla nabytá emocemi a zajímavým příběhem od začátku až do konce. Tak doufám, že film na mě bude působit stejně pozitivně jako kniha.

Vychází v kinech ČR: snad někdy na začátku ledna roku 2014
Knižní předloha: Zlodějka knih (The book thief)
Autor knihy: Markus Zusak
Hlavní postavy:

• Liesel - Sophie Nélisse
• Hans Hubermann - Geoffrey Rush
• Rosa Hubermann - Emily Watson
• Max - Ben Schnetzer
• Rudy - Nico Liersch

Tak a tady už je trailer. Snad vás film zaujme. :D





Žádné komentáře:

Okomentovat