pondělí 12. ledna 2015

Teaser Tuesday (34)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.

O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.

NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)


Dny krve a hvězdného třpytu

Dcera kostí a dýmu 2

Laini Taylor 




Kdysi tu sídlily váleční klany a jejich družiny.




..............




Nutně musela najít nějaké řešení



Konečně se mi do rukou dostalo pokračování. Jenže jsem zjistila, že si tak nějak moc nepamatuju, co se v tom prvním díle stalo. :D Takže se teď většinou snažím tak trochu rozpomenout na děj, postavy a no konečné rozzuzlení. Takhle to dopadá, když se dočkáte pokračování jedné knížky asi tak po třech letech. :D
Jsem teprve na sté stránce, ale i tak už vím, proč jsem Dceru kostí a dýmu tolik milovala. Stejně jako jednička je i tento díl velice originální, nabitý akcí, z pohledu více postav a no prostě má pořád úžasný příběh se zajímavou zápletkou. Já osobně jsem hodně zvědavá, jak všechno nakonec dopadne a taky na to, jak bude vypadat česká obálka finálního dílu této trilogie. :3


Žádné komentáře:

Okomentovat