úterý 28. ledna 2014

Marry, Kill, Kiss Tag

Marry, Kill, Kiss

Po delší době jsme tu opět s nějakým tím Tagem. Tenhle jsem vlastně objevila čistě náhodou, když jsem si tak jednou projížděla Youtube. Docela jsem se pro ten nápad nadchla, ale nemínila jsem to dělat jako video, jako většina lidí u kterých jsem to viděla. Například PolandbananasBOOKS, Jessethereader nebo třeba Ariel Bissett Pak jsem si ale všimla, že Katy Chan používá úplně jiný způsob a rozhodla jsem se ji tedy napodobit. Tady odkaz na její blok i s jejím Tagem: http://katys-bookshelf.blogspot.cz/2013/10/marry-kiss-cliff-tag.html
Bohužel nevím, kdo s tímhle originálním nápadem přišel původně, takže bohužel nemám, komu poděkovat. Škoda.

Takže, na začátek pár věcí:
1. Nechaly jsme se trošiličku unést a nakonec máme 13 kol. A věřte tomu nebo ne, tohle už je ten zredukovaný počet. :D Za délku článku se tedy předem omlouvám.
2. Tag jsme dělaly obě společně a když se to možná bude zdát opravdu šílené nebo zvláštní, tak jsme se na výběru vždy stoprocentně shodly. A ano uvědomujeme si, že jsme tak vždycky dvě holky na jednoho chlapa. No co, tak si je budeme půjčovat. :D Máme jich tu víc než dost. Polygamie je ale asi v Česku trestná, co? Hmm, to by mohl být menší problém.
Dobrá, už to tedy nebudu dál okecávat a začnu.



ROUND 1:
Paul (Mediátor), Cal (Hex Hall), Alek (Nástroje smrti)
Dobrá, tak tohle nebyl moc těžký výběr.
Paula jsme shodily ze skály téměř okamžitě. Neříkám, že je úplně špatnej, ale v téhle trojce to jednoduše jinak nešlo. :D
Dál jsme se rozhodly líbat s Alekem. I když v jeho případě by to byla asi jenom jedna rychlá, krátká a spíš kamarádská pusa. Ani jedna holt nejsme Jace. Jaká to škoda. :D
No a vzali bychom si Cala. Takovej milej, hodnej manžel a čaroděj navíc. No neberte to. :D



ROUND 2:
Peeta (Hunger Games), Stark (Škola noci), Adam (Mercy Thompson)
Opět lehká volba, ale věřím, že většina z vás nás za tohle bude z duše nenávidět.
Peeta letěl ze skály téměř bez skoro bez váhání. Já vím, že vás to asi naštve, ale jsme holt tým Gale! Ať už v knížce nebo ve filmu. Omlouvám se teď všem, kterým jsem zabila imaginárního manžela, ale někdo skočit musel.
Po tom, co jsme se postaraly o Peetu přichází líbačka se Starkem. Je trochu nebezpečnej, ale vzhledem k tomu, že s nim ta nána Zoye vydržela tak dlouho, tak na něm určitě bude něco víc. Víc než pouhá roztomilost a smrtící kombinace v jednom. :D
Adam. Kruci, kdo by si ho nevzal. Sexy, ochranitelský, obětavý, vlkodlak a k tomu všemu Alfa. Dobrá, někdy je až moc majetnický, ale na tom chlapec zapracuje. :D

ROUND 3:
Leo (Tak padne náš svět), Adam (Jsem roztříštěná), Jared (Hostitel)

Tentokrát nám krabička vyčarovala trochu slabší trojku, ale co naplat.
Zabily jsme Lea. Pochopte, četly jsme zatím jenom první díl a tam byl zmiňován jenom jako adresát dopisů -Nic moc o něm nevíme. Dobrá, možná budeme jeho vraždy později litovat, ale třeba ho taky zachrání kormoráni.
Potom nějaká ta pusa s Adamem. Schválně, jestli by dokázal některou z nás rozpálit tak jako Juliette.
Jared. Přiznávám, že toho kluka jsem ze začátku vážně neměla ráda. Ale postupem času, se přeci jenom vzpamatoval a dokázal, jak silná je jeho láska k Mel. Kdo by si někoho takového nepřál?

ROUND 4:
Ian (Hostitel), Cam( Andělé), Jace (Nástoje smrti)
Tak tentokrát jsme proklínaly."Jak můžeme zabít jednoho z nich? To nemůžeme udělat." Bylo to opravdu těžké. 
"Came, je nám to vážně líto. Tebe jsme opravdu zabít nechtěly." Budeme doufat, že při pádu rozevřel svá křídla a vznesl se ještě před tím, než se z něho mohla stát roztomilá placka. Cama jsem vážně měla ráda, mnohem,mnohem víc, než Daniela. Nesnáším, když se musíme zbavit postav, který jsem si vážně oblíbila :(
Další těžké rozhodnutí přišlo hned po tomto hrozném činu. Vzít, či políbit? Toť otázka. Nakonec jsme se tedy rozhodly líbat se s Jacem. Proč? Je to Jace. Co víc je potřeba na vysvětlení? Ale shodly jsme se na tom, že asi bude mnohem lepší milenec, než manžel.
Takže jsme si nakonec vzaly Iana. Jestli jste četli Hostitele, tak nás určitě pochopíte. Je tak neskutečně vnímavý, něžný, milý a hodný, že je to téměř neuvěřitelné. Naprosto úžasná osobnost.

ROUND 5:
Cas (Anna krví oděná), Roar (Nebe), Jessie (Mediátor)
Tohle kolo tedy nepatřilo k těm nejtěžším.
Cas. I když mi jako postava vážně nevadil, bohužel vedle zábavného Roara a okouzlující Jesseho neměl šanci. Musel tedy skákat. Ale aspoň bude moc být se svojí milovanou Annou až do konce věků. Vlastně jsme mu tím prokázaly službu. Doufám, že se na to bude dívat stejně. Moc se mi nelíbí představa, že bych naštvala ducha holky, která umí roztrhat člověka na kusy. Budou šťastný. Musej! :D
Roar. Vtipnej, zábavnej, hezkej, ale to v tomhle případě, to na manželství nestačí. Takže jsme tedy zůstaly na druhé (no, možná i třetí) metě. Jako postavu ho mám ráda, ale bohužel je značně zastíněn, když se před něj postaví Jesse. A ano, uvědomuju si ten paradox, že Jesse ve skutečnosti Roara zastínit nemůže, protože je duch. A silně pochybuju, že by byl Roar Mediátor.
A nakonec tedy Jesse. Což je asi největší gentleman, o kterém jsem zatím četla. Roztomilý, pozorný, sexy, chytrý, se španělskými kořeny. Opravuju: nejvíc sexy duch, o kterém jsem četla. Takže díky všem těmto vlastnostem se Jesse probojoval na vrchol žebříčku a stal se naším už pátým zákonitým manželem.

ROUND 6:
Ren (Smečka), Kal (Cal Leandros), Max (Zlodějka knih)
Opět kolo s jasným vítězem.
Ren je fajn, ale někdo holt  musel z kola ven. Ale je to vlkodlak, tak se mu třeba v průběhu volného pádu podaří přichytit se skály.
Kala možná nemusím tak jako jeho bratra. Ale na druhou stranu není moc lidí, co by se dokázali Nikovi vyrovnat. Dobrá, sice je Kal tak napůl Olfí, ale to by se při líbání s ním nijak neprojevilo, ne? Obě jsme se shodly, že jako manžel by asi moc dobře nefungoval. Za prvé ho jeho nelidští příbuzní pronásledují úplně všude a za druhé už je oddaný někomu jinému. A nemyslím tím tu malou roztomilou vědmu. :D
Jakmile jsme si vylosovaly kartičku, kde se lesklo Maxovo jméno, bylo rozhodnuto. Je asi úplně jedno, kdo by stál vedle něho, on by vždycky vyhrál. Je tak neskutečně reálný, úžasný, nesobecký, obětavý, roztomilý a silný - musíte si přečíst, abyste naši hlubokou lásku k němu pochopily. P.S: Kniha je naprosto dech beroucí.

ROUND 7:
Warner (Jsem roztříštěná), Day (Legenda), Luke (Nástroje smrti)
Jestli jste četli některou z předešlých recenzí, už asi víte, jaký mám na tyhle postavy názor, takže vás konečné rozhodnutí asi moc nepřekvapí.
Ze začátku jsme chvíli uvažovaly nad tím, kdo bude oběť. Nakonec jsme se rozhodly pro Warnera. Nechápejte nás špatně, v druhém díle jsem si ho dokonce i já oblíbila (a to jsem ho ze začátku opravdu nesnášela), ale nic naplat. "Škoda chlapče, že si prošel takovou radikální změnou charakteru až potom, co si nechal povraždit tolik lidí. Pozdě.Už ti to totiž vyneslo jasnou jednosměrnou jízdenku z útesu."
Na líbačku nám tu tedy zbyl Luke. Fajn, je trochu jiná věková kategorie, ale co. Aspoň už bude mít dostatek zkušeností. :D A navíc já neměla to srdce, poslat ho dolů do prázdnoty za ostatními.
A pak je tady Day. O kterém, jsem už básnila dost v recenzi. Stačí už počkat jenom necelý rok a budeme se moc legálně vzít. Jo, je o trošičku mladší, ale co na tom? I když je mladý, má velice dobré předpoklady, stát se úžasným mužem. Samozřejmě v naší péči. :D

ROUND 8: 
Dimitrij (Vampýrská akademie), Mettias (Legenda), Gideon (Drahokamy)
Dobrá, hned po přečtení těchto tří jmen vám musí být jasné, kdo je jasným favoritem. :D
"Metiasi, je mi to líto. Nechtěly jsme tě zabít. Ale víš, Gideon má tu úžasnou schopnost cestovat časem a ty jsi vlastně byl mrtvej už na začátku knihy. Ale i za ten krátký čas si mi přimknul k srdci." Uvědomuju si, že je to pořádná ironie, když jsem ho nechala znovu zabít, ale bohužel to nešlo jinak. Opravdu je mi to líto.
Když u Gideona zanedbáme to, že se dokáže chovat jako naprostej debil, je to vlastně vcelku fajn kluk. Umí cestovat časem, dokáže být milý a okouzlující a na rozdíl od většiny mužů, má slušné vychování a ovládá základy etiky (alespoň ve většině případů). Takže jako takový příležitostný milenec je k nezahození.
A pak je tu náš nový manžel. Já i Hanny  jsme četly docela dost knížek a obě jsme se shodly na tom, že Dimitrij je popisován jako nejvíc SEXY chlap na celý planetě. Nelze než souhlasit. Jeho osobní kouzlo, ruskej přízvuk (a mě osobně by klidně mohl říkat i Rozo, bylo by mi to asi jedno. Hlavně aby mluvil. :D), neohroženost a smysl pro spravedlnost tvoří prostě úžasnej balíček.Kdo by si sakra Dimitrije nevzal?

ROUND 9:
Adrian (Vampýrská akademie/ Pokrevní pouta), Akiva (Dcera kostí a dýmu), Simon (Nástroje smrti)
Tak tady byl výběr taky téměř okamžitý.
Akivu jsem měla docela ráda, ale když se staví vedle Adriana a Simona, bohužel neměl moc vysoké šance. I když je anděl. No snad ho tenhle fakt zachrání, až bude padat dolů ze skály. Ale není on už teď tak trochu jako padlý anděl? Snad se ještě pořád bude moc zachránit.
Simon je sice fajn, ale není Jace. Proto jsme ho taky nezařadily na potencionální seznam manželů. Myslím, že taková pusa, dvě, třicet, by nám mohly stačit. Navíc jsme stejně pro, aby skončil s Isabelou. A ta osobně by nám mohla vymlátit duši z těla, kdyby zjistila, že došlo k vášnivějšímu líbání. Takže asi zůstaneme jenom u takovýho kamarádskýho políbení. :D
A Adrian. Kdo by si s ním něco nezačal? Je tak neskutečně úžasný, ochranářský, maličko šílený, kreativní a vtipný. U mě osobně Adrian zabírá druhou příčku v oblíbenosti postav. Což je proklatě vysoko vzhledem k tomu, kolik knížek jsem už četla. Ano, Adriana si rozhodně necháme. A svatební cesta bude pěkně dlouhá. :D

ROUND 10:
Bran (Mercy Thompson/ Štvanice), Will (Pekelné nástroje), Gabe (Tak padne náš svět)
Tak tady bilo jméno našeho nastávajícího přímo do očí. O to těžší bylo vybrat toho, koho skopneme dolů ze skály.
Musely jsme to udělat. Musely jsme zabít Brana. Neptejte se jak. Bylo to velice obtížné. A to jsem si toho starocha docela oblíbila. Ale na druhou stranu teď máme moc nad všemi vlkodlaky po celém světě. A s námi přichází i nová éra!
Gabe je neskutečně ohleduplný, starostlivý, samostatný a milý. V jiné trojce by se možná propracoval mezi náš stále rostoucí seznam manželů, ale bohužel. Když proti němu stál Will, nedalo se dělat nic jiného, než se s ním jenom chvilku líbat. Škoda.
A pak přichází Will. Imaginární přítel téměř každé druhé osoby na téhle planetě. Jeho jiskra, vnitřní kouzlo a povaha z něj dělají poloboha. Nevím, jak jinak ho lépe popsat.

ROUND 11:
Erik (Škola noci), Čtyřka (Divergence), Lucas (Zrozena o půlnoci)
Konečně jsme ho vylosovaly! Nejlepší z nejlepších! Let´s get started. :D 
S radostí jsme shodily Erika ze skály. Choval se jako namyšlenej kretén téměř celou dobu. Nebylo tak těžké z něho udělat obětního beránka a skopnout ho dolů. :D
Uznávám, Lucas je tak trochu zvláštní. Ale co na tom, že je trošičku psycho? Je tajemný, zajímavý a řekla bych, že v jádru i dobrý. Jo, rozhodly jsme si s ním nějakou tu chvilku užít. :D
Dobrá, tak myslím, že nikoho, kdo četl Divergenci tenhle výběr nepřekvapil. Která z vás dámy, by ho nechala jít jenom s pusou, když máte možnost, být s ním do konce života? Jak ho alespoň vzdáleně přiblížit?. Hmm. Chytrý, odvážný, sexy, bystrý, milující, starostlivý a úžasný bojovník. A bojí se jenom čtyř věcí. Prostě dokonalé.

ROUND 12:
Charles (Štvanice), Magnus (Nástroje smrti), Ash (Železný král)
Tak tohle bylo opět jedno z těch slabších kol.
Musely jsme se zbavit Charlese. Ale nebylo to proto, že bychom ho tak moc nesnášely,(byl docela prima) ale zabily jsme jeho otce. A nemyslím si, že by to vzal s klidem. Takže, kdybychom Charlieho nechaly naživu, roztrhal by nás na kousíčky a to jsme nemohly dopustit. Proto tedy musel zemřít. Odpočívej v pokoji. Teď se začínám trochu bát, že by se mohla pomstít i jeho Anna. Hups.
Magnus je asi ten nejlepší, nejextravagantnější, nejzajímavější a nejtřpytivější čaroděj dějin. Patří mezi mé nejoblíbenější mužské postavy vůbec. Líbí se mi jeho pohotovost, smysl pro humor i povaha. Líbat se s Magnusem bude opravdu zážitek. V jiném případě bychom si ho asi vzaly, ale mohl by nás podvádět s našimi zbylými partnery, takže takhle to asi bude lepší.
A bereme si tedy Ashe. To je mi tak nějak jedno. Ashe mám docela ráda, i když mě někdy neskutečně štve. Trochu by se muselo zapracovat na projevování jeho pocitů, vyjadřování priorit a taky na tom problému z kovy. To jsme ještě moc nedomyslely. Vzít si Faye je v dnešní době trochu problém. Vypadá to, že si asi nějaký čas pobudeme na Letním dvoře. Správně, na Letním. Na Zimní mě nikdo nedostane. Nechci skončit jako navěky zmrzlá figurka

ROUND 13:
Niko (Cal Leandros), Daniel (Andělé), Perry (Nebe)
A poslední kolo. Omlouváme se za délku a jestli to někdo zvládl až sem, upřímně před ním smekám. :)
Skopnout Daniela dolů bylo vážně velice lehký rozhodnutí. Jak už jsem napsala dříve, náš vztah k Danielovi je úplně opačný než ke Camovi. Dle mého názoru byl Daniel hroznej suchar, manipulátor a sobec. Proto tedy i on padá do hlubin. Jenže je to anděl, nejspíš se mu povede odletět. Sakra. Leda, že by se mu nějakým nešťastným nedopatřením stalo něco s křídly...
Perry je fajn. Je trochu jiný, než ostatní, ale vzhledem k tomu, kde vyrůstá, se není čemu divit. Je zajímavý, talentovaný, silný a obětavý. Máme ho obě rády, ale shodly jsme se, že pusa (a klidně i něco víc) bude naprosto dostačující.
A pak je tady Niko. Ano, už párkrát jsem jeho jméno vyzdvihla. Starostlivý, ochranářský, vtipný, pohotový, ochotný udělat cokoli pro svého mladšího brášku. Vím, budeme se o jeho srdce muset dělit s jeho bratrem, ale myslím, že to zvládneme. Rozhodně to stojí za to. Přečtěte si jeden díl Leandrosů a pochopíte, co tím myslím. :D

Finally!!!!!! Hotovo. Doufám, že jsem vás neunudila k smrti a že s námi alespoň v některých případech budete souhlasit. Jinak, Tag jsme si obě dost užily. Vážně, dá se při tom dobře pobavit. Takže, jestli budete mít čas a chuť, určitě si tenhle Tag taky vyzkoušejte. :D



PS: omlouváme se za chyby ve jménech postav (u obrázků), ale vzhledem k tomu, kolik jsme toho už přečetly si už prostě občas nepamatujeme, jak se čí jméno píše.... :(

Žádné komentáře:

Okomentovat