pátek 26. prosince 2014

RC rewiev: Zamilované duše

Název:  Zamilované duše
Originální název: Queen of the Dead
Série: Meti nebem a zemí 2
Autorka: Stacey Kade
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 205 stran

Anotace: Duše Alony Dareové se po nehodě vrátila zpět ze záhrobí. Nyní se na ni začínají obracet další zbloudilé duše a ona potřebuje pomoc. Dokáže najít společnou řeč s Willem - jediným člověkem, který jí slyší, ale o kterého předtím nezavadila ani pohledem? Potřebuje jeho pozornost opravdu jen kvůli ostatním nebo jí na Willovi záčíná záležet víc, než je ochotná si připustit?

Autorka: Také známá jako Stacey Klemstein. Žije na předměstí Chicaga se svým manželem, Gregem, a dvěma vysloužilými závodními chrty, Walker a Pansy. Když nečte nebo nepíše najdete ji u televize sledující své oblíbené pořady (Upíří deníky, Almost human, Živí mrtví, Sherlock a mnoho dalších).
ZDROJ

Jak a proč? No, první díl této série jsem četla koncem prázdnin a přiznávám, že mě to vcelku bavilo. Proto jsem se rozhodla v této sérii pokračovat. :)


Co si myslím já...
Hmm, co se mě týče, já osobně jsem spokojena. Ano, není to ta nejlepší kniha jakou jsem kdy četla, ale je to dobré odreagování. :) Romance, občasná akce a nějaké to tajemství. Je to trochu klišé, ale pořád to není tak úplně předvídatelné a je to plné vtipných a jízlivých hlášek.

Příběh jako takový se od prvního dílu nijak výrazně neliší. Duchové pořád hrají v této knize důležitou roli (přeci jenom hlavní postava je taky tak trochu průhledná.), ale tento díl je mnohem více zaměřen na vztahy. Především tedy Alony a Willa, ale setkáte se také s mužem, který okouzlil Williho matku a taky poznáte Aloninu budoucí rivalku. :)

Když už jsme u těch vztahů...
Will a Alona se to snaží dát spolu dohromady, ale mají ve své cestě za štěstím hned několik překážek. (A vynechme teď fakt, že Alona je duch a Will člověk). Je znát, že každý z nich vyrůstal v jiném prostředí, mají jiné názory a no taky jiné priority. Alona je zvyklá, že vždycky dostane to, co chce a že je všechno podle ní. Nezáleží na tom, koho či co bude muset využít.Will na druhou stranu dělá všechno vždycky sám a podle svého, bez jakékoli pomoci.
A když už to vypadá, že by se jim to nakonec i přes všechny rozdíly a neshody povedlo dát dohromady, objeví se někdo, kdo by mohl všechno zničit.

“This girl who equally drove me crazy and made me care about her more than I should. She was the only one who understood. The only one who could help make what I was more bearable, even if she occasionally tortured me in the process.”

Královna školy a Ten, co nikam nepatří část druhá...

Will podle mého názoru trochu dospěl. Naštěstí se rozhodl opravdu něco dělat, místo toho, aby se pořád jenom litoval, nadával na svět a seděl v koutě. Díky Alonině pomoci si vybudoval určitý systém a snaží se více pomáhat zbloudilým duchům, kteří hledají klid.
Pořád je to ten milý, vtipný kluk, ale v tomhle díle hned několikrát dokázal, že má vlastní hlavu a vlastní názory, za kterými si stojí. Ví, čeho chce dosáhnout. Což je oproti jedničce celkem změna. :)
Občas se chová jako idiot a nedochází mu jednoznačné signály, ale no nikdo není dokonalý, že? :D



Alona je podle mě velice zajímavá a silná osobnost, ale občas mě štve tím, jak si myslí, že musí být všechno podle ní. Manýry školní královny se asi nezapřou. Dokáže se chovat vážně mile a ochotně, ale občas se v ní prostě znovu probudí sobeckost, rozmazlenost a umíněnost.
Co se mi na ní, ale líbí nejvíc je smysl pro humor a stavení se čelem k problémům. Teda všem problémům, které se netýkají její rodiny nebo vztahu s Willem. Tam je to kapánek obtížnější.
V tomto díle se také mnohem víc otevřela a ukázala tak část svého nitra. Část svého já, kterou tak dlouho skrývala. Tu raněnou, vystrašenu, zlomenou Alonu, kterou si až doteď nedovolila vypustit ven.

Konečné zhodnocení: Už teď se těším na trojku. Vzhledem k tomu, jak byl tenhle díl ukončen, mám pár nápadů, kam by se to všechno tak mohlo ubírat. A pokud mám pravdu, opravdu mě zajímá, jak se Alona s tou situací vypořádá. :D
Za mě tedy:
A nakonec bych ještě jednou chtěla moc poděkovat nakladatelství Fragment za spolupráci a poskytnutí této úžasné knihy. 

Žádné komentáře:

Okomentovat