úterý 25. března 2014

Teaser Tuesday - Caroline (04)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.


O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.
NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!) 

Mechanická princezna
Pekelné nástroje 3
Cassandra Clare





"Všechny ty roky jsem se ti snažil dát něco, cos sám sobě dát nemohl."




....




"Ať jsme kdekoli, jsme jako jeden."





Tohle je tak úžasná série. Začala jsem číst první díl a tak mě to chytlo, že jsem si dala něco jako maraton. Maraton Pekelných nástrojů. A právě teď řeším jedno hrozné dilema. Hrozně moc chci vědět, jak to všechno dopadne, ale zároveň nechci, aby ten příběh skončil. Dává to vůbec smysl? :D Právě jsem si asi vypěstovala závislost. 


Žádné komentáře:

Okomentovat