sobota 29. března 2014

Zombie Apocalypse Tag

Zombie Apocalypse Tag

Takže, tento Tag vytvořil Nathan https://www.youtube.com/watch?v=O92bkEJrUMc&feature=youtu.be
Viděla jsem tento Tag u spousty lidí na Youtubu, ale ještě jsem ho nikdy neviděla dělat jen tak na blogu. Bez videa. Tak jsem se tedy rozhodla, že ho převedu do psací podoby. 

Zombie je v dnešní době dost populární téma. Kdo z vás někdy neuvažoval, co by se stalo, kdyby se náhodou objevili? Vyberte si tedy knižní hrdiny do svého týmu a postavte se Zombiem na odpor.

Postup je jednoduchý.
  1. Vyberete si pět svých oblíbených knih.
  2. Napíšete si názvy těch knížek a vhodíte je do nějaké nádobičky. A pak postupně losujete. 
  3. Jedna kniha se týká vždy dvou bodů. (Body jsou napsány hned pod zadáním) Ty jsou řazeny postupně. Tím myslím: knihy, kterou vytáhnete jako první se budou týkat body 1 a 2. U druhé knížky to budou pokyny 3. a 4. a tak dále a tak dále. Nepřeskakujte. Hra by pak ztratila význam.
  4. Otevřete knihu na náhodné stránce a první jméno, které vaše oči zaregistrují, bude jméno výherce v dané kategorii. Pokud už je jméno jednou použito, vyberte jiné.
  5. Dobrá a toto jsou podmínky pro vytvoření vašeho vysněného Zombie týmu: 
  • První člověk, který umře
  • Člověk, kterého podrazíte, abyste unikli Zombiem
  • První člověk, který se promění v Zombie
  • Člověk, který podrazí vás, aby se dostal pryč
  • Idiot týmu
  • Mozek týmu
  • Zdravotník/lékař týmu
  • Expert na zbraně
  • Nejlepší zápasník/bojovník
  • Kapitán týmu
Snad jsem to vysvětlila srozumitelně. Pokud ne, video Nathana máte nahoře jako odkaz. :) 

3, 2, 1, Gooooooo :D

Takže vybrala jsem si tuto pětici: 
  • Divergence - Veronica Roth
  • Železný král - Julie Kagawa
  • Legenda - Marie Lu
  • Hostitel - Stephenie Meyer
  • Město ze skla - Cassandra Clare
Jména knih jsem si naházela do kelímku.

Jako první jsem vytáhla: Divergence

Takže první, koho vybírám je člověk, který zemře. Takže máme připravenou rakev pro...Tori. 
Nezasloužila si umřít, to je pravda. Ale na druhou stranu se mi taky mohlo stát, že bych třeba zabila takového Tobiase. A to by byla opravdu škoda. "Je mi líto, že tě zabili Tori. Ale snad ti alespoň budu moci nalézt nějakou pěknou rakev. Nebo tě zakopat ještě před tím, než ti sežerou mozek. Pokusím se o to. Máš mé slovo."

Další je Člověk, kterého oklamu/podrazím/obětuju, abych se dostala pryč. Fajn, tak tohle je hodně sobecký a hnusný. Ale nedá se nic dělat. Úkol je hold úkol. Oným šťastlivcem se tedy stává - Jeanine. Fajn, tak to mi vůbec nevadí. Škoda že jsem ji nevytáhla jako první. Jestli bych měla mít nějaký tým, se kterým bychom mohli přežít Apokalypsu, Jeanine by do tohoto týmu rozhodně nepatřila. Tu ženskou nesnášim. Možná bych ji dokonce zabila sama. Takže tady v tomto případě ničeho nelituju.

Mojí druhou náhodnou volbou je: Hostitel

Mým úkolem je vybrat někoho, kdo se jako první z nás změní v Zombie. Proč něco takovýho musím sakra rozhodovat já? Dobře, takže ten, ze kterého se stane oživlá chodící mrtvola je - Melanie. Néééé. Ne že bych tu holku měla tak moc ráda (raději jsem měla Wandu), ale nezasloužila si tohle. Vsadím se, že jako první půjde po Jaredovi. Ten ji pak nedokáže zabít (to už jsme si potvrdili) a tak se k ní přidá. A budou tvořit mrtvé zabijácké duo. Bezva! Budeme v parádním průšvihu.

Další na seznamu je někdo, kdo podrazí mě, aby utekl. Tak fajn, kterej hajzl mi to udělal? A první jméno, které jsem viděla, bylo bohužel  - Ian. To není možné. Jak jen mohl? To by mi přece nemohl udělat. Chápu, že miluje Wandu, ale vždyť to byl takovej dobrej kluk. On si mě prostě klidně obětuje. A to jsem ho měla tak ráda. :(

Dobrá, teď už přecházíme k té pozitivnější části. Mým třetím výběrem je: Legenda

Takže teď vybírám Idiota týmu. Tak jsem zvědavá, kdo to bude. :) Tak a vyšla mi - June. To mě moc nepřekvapuje. Je sice hodně chytrá a fyzicky zdatná, ale její chování není vždycky nejlepší. To, co udělala...Pořád ji za to nenávidím. Takže asi nemám problém s tím, že právě June je idiotem týmu.

A Mozkem týmu je...........Day. Tak to je asi nejlepší výběr, jaký jsme mohli mít. I když je poměrně mladý, mám takový pocit, že díky jeho bystrému a analytickému uvažování by celý náš tým mohl přežít hodně dlouho. Myslím, že i starší jedinci by ho mohli respektovat. Ten kluk má zkušenosti snad se vším. Úkryty, převleky, boje. Pro tuto práci jako stvořený.

Už jsme téměř u konce. Jako čtvrtý přichází na řadu: Železný král

Zdravotník týmu. No, tak to jsem vážně zvědavá. Takže naším hlavním medikem se stává - Puk. No, tak to bude asi zajímavý doktor. Jo, dokáže se o někoho postarat, když se mu chce, ale jestli se bude chovat asi tak příjemně, jako tehdy když pomáhal Ashovi, tak nevím, nevím. Ale zase Puk se může na rozdíl od Zimního prince dotknout železa, takže nám asi bude mnohem víc k užitku. Navíc je to "nadpřirozený tvor", takže by třeba mohl použít i své schopnosti. Jo, myslím si, žes ním bychom to mohli zvládnout.

Hmm, Expert na zbraně. Tento titul získává - Ash. Yeah! Tak to je vážně dobrý výběr. Ash je úžasný se svým mečem. Jenom budeme muset dávat trochu pozor, aby nesahal na železo. To by nám nezůstal na moc dlouho. Ale řekla bych, že to zvládne. Bojovat umí. A kdyby byl problém, vždycky může použít svoji moc nebo okouzlující šarm. :)

A poslední knihou je tedy: Město ze skla 

Nejlepším zápasníkem/bojovníkem tohoto týmu se stává....................Jace. Mám já to ale štěstí. :D Jacovi plně důvěřuji, co se týká boje a jeho znalostí v něm. Myslím si, že by nás se svým andělským ostřím dokázal ochránit pořádně dlouho. Zvlášť kdyby v našem týmu byla i Clary. :D Ale i tak, Jace mám hrozně moc ráda, věřím mu a až celá ta apokalypsa skončí, myslím, že bychom si spolu mohli sem tam někam zajít. A Clary ať si říká, co chce.

A poslední třešňička na dortu, aneb Velitel naší malé skvadry je  - Sebastián. WTF? To není možný. Vždyť ten kluk nás zabije. A k tomu ani nepotřebuje armádu Zombie. Ten by nás zmasakroval jenom proto, že by se mu chtělo. A to jsem si zrovna říkala že by náš tým měl šanci na úspěch. Hmm, tak asi ne, no. Leda, že by ho někdo (třeba takovej Jace) zabil a stal se velitel týmu místo něj. To by pak mohlo být v pohodě.

Dobrá, v konečném hodnocení bychom teoreticky mohli uspět. Pokud tedy někdo sesadí Sebastiána. Pak budeme moc nakopat tý hromadě nemrtvejch zadek. :D

Takže to je tedy vše. Snad se vám to líbilo a tenhle Tag si zkusíte taky. Je to docela zábava. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat