sobota 19. dubna 2014

On my wishlist - Caroline (07)

Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:

Spoutáni magií
Richelle Mead
Doubletake
Rob Thurman




















Dobrá, asi se divíte, proč tu mám zrovna pátý a sedmý díl knížek, když doma nevlastním předcházející díly. Ano, já vim, je to trochu divný.
Ohledně VA je to tak, že bych ráda měla všechny díly. (Shromažďuju si je postupně :D) Už mám šestku a pětka mě bavila ze všeho nejvíc, a tak bych si ji ráda přečetla ještě jednou. :)
No a Doubletake. Vzhledem k tomu, že Cal Leandros je jedna z mých nejoblíbenějších sérií asi není žádné překvapení, že bych si chtěla přečíst i tento díl. Kdyby teda někdy vyšel v češtině.

Žádné komentáře:

Okomentovat