úterý 29. dubna 2014

Teaser Tuesday - Caroline (09)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.


O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.
NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)

Všechna pravda, co je ve mně

Julie Berry



"To jsem jenom já, Judith."




............





V každém případě už nepůjde o tajnou skrýš.



Tak tahle knížka mě opravdu příjemně překvapila. Měla jsem na ni zálusk už pár měsíců, ale pořád nic. Pak se na mě ale jednoho dne usmálo štěstí a zjevila se v knihovně. Čtení podle mě vážně stálo za to. Zajímavý příběh, jedinečný způsob vyprávění a nečekané zvraty. Takže jestli hledáte něco trochu nevšedního a tak trochu i odpočinkového, měli byste si tuhle knížku rozhodně přečíst. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat