úterý 1. dubna 2014

Teaser Tuesday - Caroline (05)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.


O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.
NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)

Hvězdy nám nepřály

John Green



Bylo mi trochu líp.



.........





"Já myslím, že tady nejsem zrovna nekvalifikovanější k tomu, abych na tu otázku odpověděla. "




Ano. Konečně jsem se i já dostala ke čtení této knížky. Dlouho jsem nad tím váhala. Přeci jenom moc nemusím čistě romantické příběhy a navíc s takovýmhle koncem... Ale tato kniha je úplně jiná, než jsem očekávala. Jsem zatím tak v půlce, ale i tak musím přiznat, že mě to baví. Vtipné dialogy, rychlý dějový spád, sympatické postavy, sny, přání a ta láska. Jsem docela zvědavá, jestli budu na konci brečet. Nejspíš jo. No uvidíme. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat