středa 23. dubna 2014

Waiting on Wednesday - Caroline (08)


Jestli zůstanu

Gayle Forman





Moderní příběh pro mladé dívky a ženy. Šestnáctiletá Mia, talentovaná cellistka, jede s celou svou rodinou na výlet, když do nich narazí auto. Mia se vzbudí a nic necítí, jen vidí své mrtvé rodiče – a nakonec samu sebe. Její tělo je v kómatu, ale ona sama může vidět a slyšet vše, co se kolem děje. Skrze její vzpomínky pomalu odkrýváme její dětství, poznáváme její rodinu i jejího kluka Adama, se kterým sdílela lásku k hudbě. Pohnutý příběh citlivě mapuje duši dospívající dívky, která je nakonec postavena před těžké rozhodnutí – odejít, anebo zůstat.






K téhle knížce jsem se vlastně dostala čirou náhodou. Projížděla jsem takhle Youtube a viděla jsem tam trailer na tento film. Jakmile jsem si ho pustila a zjistila, že je podle knihy, rozhodla jsem se, že o tom chci vědět víc. 
Jsem sice naprosto proti této obálce, ale přeci jenom mě víc zajímá, co knížka ukrývá uvnitř. Není to sice úplně můj žánr, ale každej si někdy potřebuje "oddychnout." Takže jsem na to vážně zvědavá. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat