úterý 8. dubna 2014

Teaser Tuesday - Caroline (06)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.


O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.
NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)

Posel

Markus Zusak



To se mi líbí.




............




"Vím, že dokážeš vyhrát - když budeš chtít."




Jelikož jsem v pondělí nestíhala, mám tady vybrané dvě věty z knížky, kterou jsem dočetla v neděli. Snad to nevadí. 
Posel. Další geniální dílo Markuse Zusaka. Popravdě řečeno mě sice více bavila Zlodějka knih, ale i tato kniha má své kouzlo. Dobrá, chvilku trvá, než se do příběhu zcela začtete, ale jak se příběh postupně rozjíždí, jednoduše se do děje ponoříte. :) Mě osobně přišel námět zajímavý a čtení jsem si opravdu užila. A nemůžu se dočkat, s čím přijde tento úžasný australský autor příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat