neděle 20. dubna 2014

Posuď knihu podle obalu - Caroline (07)


Týdenní meme, které pořádá Siky na knižním blogu: http://knizni-doupe.cz/
Cílem je vybrat si jednu knížku, uveřejnit k ní anotaci a zhodnotit obálku.

Jako první se omlouvám, že jsem minulý týden tuto rubriku opomenula. Měla jsem toho nějak moc a pak jsem zapomněla. Vim, neni to moc závažný důvod. Budu se snažit být přístě pořádnejší. :)

Název: Kořeny
Série: Smečka
Autor: Andrea Cremer




Čtenáři si ho žádali, a autorka je vyslyšela! Pokračování úspěšné akční romantické fantasy série Smečka (2011), Vzpoura (2011) a Oběť (2012) je na světě – příběh napůl lidské a napůl vlčí smečky neohrožených Ochránců, jejich pánů Strážců a odvěkých nepřátel Hledačů znovu ožívá... Vůdce Strážců Bosque Mar děsí ve zlých snech Adne i Logana a snaží se vrátit z podsvětí, kde ho uvěznili Calla a Shay po závěrečné bitvě ve válce všech proti všem. Přidá se Adne k temné straně? Získá Logan zpět svou dědičnou moc? V čem tkví společné kořeny osudů Ochránců, Strážců i Hledačů?






Hodnocení: Co k tomu tak říci? Sérii Smečka jsem si docela dost oblíbila a já osobně jsem s koncem v poměrně spokojená. Takže si nedělám moc velké iluze o tom, že bych si přečetla tohle pokračování. Ale na druhou stranu tam budou i nové postavy, hm....
No a co se týče obálky. Podle mě stejně pěkná jako předchozí. (I když vzhledově se ke Smečce moc nehodí) Jde vidět, že obálka na čtvrtou knihu je dělána později a tak mezi ostatní moc nezapadá. Velká škoda. Ale ani to mi nedokáže zkazit tu krásnou pastvu pro oči, kterou obálky celé této série tvoří. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat