čtvrtek 20. listopadu 2014

It´s time for...Youtube (10)


Toto meme vytvořila JuliaR
"Půjde o to, ukázat na svém blogu videa, která sledujete na YouTube. Je jedno jestli jsou to písničky nebo manuály jak jet do vesmíru. Záleží jen na tom, jestli vás něčím zaujala a chtěli byste je někomu ukázat a podělit se o hezké věci. (Pozn. nemusí to být jen milé a krásné :D) Možná tím někoho inspirujete, nebo k něčemu dokopete. Může se také stát, že si někdo najde svoji novou hudební skupinu atd.atd.atd."


Tohle video bude možná trochu jiné, než klipy, které jsem obvykle dávám. Nejsem si jistá, jestli tuhle dívku znáte. Jmenuje se Marzia a je to opravdu hrozně milá, hodná a zajímavá bytost. Dělá youtube videa jako spousta dalších, ale lidé k ní mají pořád nějaké výhrady. A to hlavně proto, že je přítelkyní Pewdieho (pro ty, kdo by ho neznali, nejodebíranější člověk youtubu). A vzhledem k tomu, že je jeho přítelkyní, lidé o ní občas mají mylné a naprosto nesmyslné představy. No, uvidíte. :)




Tohle video jsem prostě musela zmínit. Je totiž od Christine. A myslím, že víte, jak moc mám ráda videa téhle šílené holky. :D A co je tu ještě lepší je to, že do něj opět zapojila své sourozence. S bráchou jsou si vážně podobní. Chováním i povahou, ale Olivia...ta je jiná. Doslova. Já nechci bejt zlá nebo tak, ale nepřijde mi moc chytrá a je no prostě úplně odlišná od svých sourozenců. Podívejte se. Vaše názory uvítám. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat