pondělí 10. listopadu 2014

Teaser Tuesday (31)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.

O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.

NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)


The Book Thief

Markus Zusak




„I understand Papa, I do.“




.......




„Alles gut Saumensch?“





Já vím, asi si všichni říkáte, proč sakra čtu ve stejném roce tu samou knížku. Je to hlavně kvůli tomu, že jsme dostali na angličtině úkol prezentovat o nějaké zajímavé knize. Dlouho jsem uvažovala nad tím, kterou si vybrat. Nakonec jsem se tedy rozhodla pro jednu z mých nejoblíbenějších a také jednu z nejlepších knih, co jsem kdy četla. Trochu jsem se bála té angličtiny, ale musím říct, že to není tak strašné, jak jsem předpokládala. A navíc mi dost pomáhá i skutečnost, že už jsem Zlodějku jednou četla. :)
Je to nádherné čtení s úžasným příběhem a obdivuhodnými postavami. Něco, na co nikdy nezapomenete. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat