sobota 22. listopadu 2014

On my wishlist (30)




Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:

Wendy Higgins

Darynda Jones


Prostě potřebuju vědět, jak ta série skončí. Nejlépe hned teď, ale to se asi nestane. :D Kaiden a Anna... Ti dva jsou prostě tak úžasní. A navíc, teď jsem si ještě nějak moc oblíbila Blakea. Takže doufám, že o něm v tomhle díle uslyším víc. :)
Jo a pokud jde o moji druhou volbu, z téhle série se pomalu, ale jistě stává moje závislost. Stejně jako Mercy je tohle moje droga. :D Jsem ráda, že si můžu zpestřit čekání na další díl Mercy, nějakou další originální a přitom podobnou sérií. Nikdy jsem se nesmála tolik, jako právě u série Charley Davidson, což mě nutí tyhle knihy milovat ještě víc. :D


Žádné komentáře:

Okomentovat