pondělí 3. listopadu 2014

Měsíční nej - Říjen 2014

Meme které vytvořila Rodaw . Vašim úkolem je přiřadit knihy přečtené v uplynulém měsíci do různých kategorií.

Takže, nejdřív knížky, které jsem přečetla za ŘÍJEN:

No, takže hned na začátek. Září bylo asi mým nejhorším čtecím měsícem vůbec. Jak už jste si jistě všimli, nebyla jsem na blogu moc aktivní, za což se hrozně moc omlouvám, ale prostě tenhle měsíc jsem absolutně nestíhala. Škola pohltila mnohem víc času, než by mělo být zdrávo. :D
No a stejně jak upadala moje aktivita na blogu, tak ani se čtenim jsem se moc daleko nedostala. :(
Za tenhle měsíc mám přečteno jenom šest knížek. Stydim se za sebe.







Nejlepší kniha: 
Tady mým výběrem možná překvapím, ale musím vybrat První hrob napravo. Tohle bylo čtení, které jsem si vážně užila a pořádně jsem se taky zasmála. Neříkám, že je to nejlepší kniha všech dob, to určitě ne, ale já osobně jsem si ji prostě zamilovala. A řekla bych, že hlavním důvodem budou úžasné postavy a humor, který provází celý příběh. :)



Nejhorší kniha: 
Z tohoto výběru asi jednoznačně Trhni si! Nebyla to špatná knížka, ale prostě to nebyl můj šálek kávy. Evidentně potřebuju číst něco, kde je alespoň nějaký náznak akce nebo pořádné zápletky, protože tahle romantika a vztahy evidentně nejsou moc pro mě. :D
Začátek knihy se mi vlastně docela líbil, ale ten konec....S tím se prostě pořád nemůžu smířit. :D



Nejlepší konec: 
Den co den. Tahle knížka by mohla mít i pokračování, ale podle mě není potřeba. Autor tuto knihu podle mého názoru zakončil přímo brilantně. No, nemůžu vám k tomu nic moc víc říct, jelikož jinak bych vám ten závěr spoilerovala a to určitě nechcete. :)



Nejhorší konec: 
Nebyl


Nejhezčí obálka: 
Nejvíc mě asi zaujal právě Den co den. Rozhodně se musí nechat, že je to jedna z těch originálně zpracovaných obálek. Mě osobně se líbí to pozadí s nebem. Z nějakého důvodu, mi vždycky nebe připadalo nádherné, okouzlující, nestálé a záhadné. Což jsou slova, která v podstatě popisují děj celého tohoto příběhu.:)



Nejhorší obálka:
Podle mě žádná. Každá z těchto obálek tak nějak představuje postavy anebo příběh, který se v knížce odehrává. Takže ani jednu z nich nemůžu hodnotit negativně.


Nejlepší pár:
Rozhodně Kaidan a Anna. Tvoří spolu vážně úžasný pár. Protiklady, které se přitahují a vzájemně si rozumí. Vážně, tihle dva patří mezi jedny z mých nejoblíbenějších dvojic. Škoda jenom, že v tomhle díle bylo tak málo Kaidena. Přála bych si, dozvědět se o něm víc. :)



Nejakčnější kniha:
Řekla bych, že nejakčnější z těchto všech je rozhodně První hrob napravo. Prostě knížka, kde se pořád něco děje. Hlavní hrdinka je v neustále v ohrožení života a pořád se kolem ní něco děje. No prostě, akce a napětí tady rozhodně nechybí. :D




Nejromantičtější kniha:
Ano, mohla bych vybrat Trhni si!, ale to mě ani zdaleka nezaujalo tolik jako Den co den. Původně jsem si myslela, že to prostě bude jen nějakej přeslazenej románek, ale zjistila jsem, že kniha je mnohem hlubší a ukrývá v sobě nádherné myšlenky. Nutí vás to zamyslet se nad sebou a vlastně i celým svým životem. :)



Nejzajímavější námět:
Škola dobra a zla. Bez debat. Ten námět je naprosto úžasnej. Já osobně jsem třeba nikdy nepřemýšlela nad tím, odkud se pohádkové postavy berou. Proč má většina princezen stejnou výchovu nebo proč je tolik zlých postav? Do přečtení této knížky, jsem na to nikdy nebrala zřetel. Ale tahle knížka...no prostě mi ukázala úplně nový pohled na pohádky. :)



Nej. mužská postava:
Nemůžu si pomoc, ale asi Kaidan. Já vím, tenhle kluk má vážně spoustu much. Je arogantní, namyšlený, chová se jako frajírek a má hloupý přípomínky. To všechno je pravda, ale když se prohrabete skrz tohle všechno, zjistíte, jak citlivý, starostlivý a zranitelný ve skutečnosti je. Miluju toho Kaidana, který se vynoří vždycky, když je vedle něj Anna. Prostě je úžasnej. :D



Nej. ženská postava: 
Rozhoduju se mezi Charlie a Cookie. Obě byly naprosto úžasné, ale nedokážu se rozhodnout, kterou z nich mám radši. Ale asi přeci jenom vyberu Cookie. Je milá, starostlivá, vtipná, důvěryhodná a vážně neskutečně úžasná kamarádka. Pracuje, vychovává dceru a za kamarádku má ženskou, co vidí duchy. Ne úplně jednoduchý život, ale ona ho i tak zvládá s nadhledem a humorem. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat