čtvrtek 9. října 2014

It´s time for...Youtube (8)


Toto meme vytvořila JuliaR
"Půjde o to, ukázat na svém blogu videa, která sledujete na YouTube. Je jedno jestli jsou to písničky nebo manuály jak jet do vesmíru. Záleží jen na tom, jestli vás něčím zaujala a chtěli byste je někomu ukázat a podělit se o hezké věci. (Pozn. nemusí to být jen milé a krásné :D) Možná tím někoho inspirujete, nebo k něčemu dokopete. Může se také stát, že si někdo najde svoji novou hudební skupinu atd.atd.atd."


Jako první tady mám opět knižní video, které se tentokrát týká porovnávání E-knih a fyzických, tištěných knížek. Jsou proti sobě postaveny v různých kategoriích. Kdo si myslíte, že zvítězí? A jakou formu preferujete vy? Já osobně teda tištěný. Vždycky. :)


A jako druhou volbu dnešního večera tu mám písničku od Taylor Swift - I knew you were trouble. Já vim, je už trošku ohraná, ale já ji prostě nemůžu dostat z hlavy. Je nějak moc chytlavá. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat