neděle 12. října 2014

Měsíční nej - Září 2014

Meme které vytvořila Rodaw . Vašim úkolem je přiřadit knihy přečtené v uplynulém měsíci do různých kategorií.

Takže, nejdřív knížky, které jsem přečetla za ZÁŘÍ:

Já vím, já vím. Je půlka října a já teprve teď dělám článek za září. Ale já prostě nic nestíhám. Ve škole je toho teď strašně moc a navíc přibyly semináře a tak. Tímto se tedy chci omluvit za absenci některých meme a článků. Vážně mě to mrzí. Budu se to snažit napravit. :)
Nedostatek času se podepsal i na čtení a to tak, že jsem přečetla jenom sedm knížek. A jestli takhle budu pokračovat, nevím jestli vůbec stihnu splnit svojí knižní výzvu na tento rok. :(






Nejlepší kniha: 
Harry Potter a Vězeň z Azkabanu. A víte proč? Nebylo to ani tak moc kvůli ději nebo tak, ale konečně jsem měla tu možnost potkat Siriuse. Milovala jsem ho ve filmech a tak jsem byla hrozně zvědavá, jestli na mě bude tak pozitivně působit i v knížce. A stalo se. Díky tomu hodnotím tuto knížku, jako mého favorita měsíce září. :)



Nejhorší kniha: 
Nebyla

Nejlepší konec: 
Řekla bych, že to asi bude Narnie. Mně osobně by se asi víc zamlouvalo, kdyby v té Narnii zůstali ještě déle, ale každá pohádka, stejně jako bezstarostné dětství, musí někdy skončit. Ale to nic nemění na tom, že to bylo kouzelné čtení, kde jsem si připomněla, co všechno vlastně znamenají pohádky a dětská fantazie. :)



Nejhorší konec: 
Rozhodně Volání sirény. Tenhle konec se mi ani trošičku nelíbí. Vážně ne. Potřebuju další díl, jinak budu šílet. Vlastně už tak trochu šílím. :D Já vážně nesnáším cliffhangery.
Ale jinak byla tahle knížka vážně nádherná a přesvědčila mě o tom, že bych si měla přečíst více knížek od českých autorů a autorek :)



Nejhezčí obálka: 
Labyrint. Ale bez filmové obálky. Tu si samozřejmě uchovám jelikož, je na ní Dylan, ale jinak jsem spíše fanouškem toho, co je pod ním :D
Je jednoduchá a přitom originální. Barvy spolu krásně kontrastují. Co víc si přát? :D



Nejhorší obálka:
Asi budu muset vybrat Percyho. Ta série je vážně dobrá ale ty obálky, noooo prostě si myslím, že by mohly být vyvedeny poněkud lépe. Ale zase na druhou stranu ukazují to, co je pointou příběhu. Je to těžké.
Ale stejně si myslím, že Percy by měl mít nějaké skvostnější obálky, které by ještě více zdůraznily jeho úžasnost. :D



Nejlepší pár: 
Annabeth a Percy. Pravda, sice ještě nejsou pár, ale já doufám, že brzy budou. Jsou pro sebe jako stvoření. Jsou sice v mnoha ohledech úplně odlišní, ale to hlavní mají společné. Inteligenci, odvahu a schopnost udělat cokoli, pro své přátele.
Navíc ty jejich žabomyší války....Já je prostě miluju. :D



Nejakčnější kniha:
No, řekla bych, že to bude asi zase Labyrint. Dobrá, ta akce byla spíše jenom na konci, ale bylo jí tam vážně hodně :D Ze začátku se v podstatě nic nedělo a pak najednou BUM a s akcí a napětím se roztrhl pytel.
Vážně nechápu, jak si někteří lidé mohou myslet, že je Labyrint nezáživní čtení.



Nejromantičtější kniha:
Mám tady pár favoritů, ale nejvíce do této kategorie asi stejně zapadá Setkání s duchem. Ne, že by to byla přehnaně romantická knížka. Byla spíše taková oddechová s prvky romance.  Ale pro mě byla i tak velkým překvapením a jsem vážně ráda, že jsem si ji přečetla. Docela se těším na pokračování. :)



Nejzajímavější námět:
Narnie, Harry Potter i Volání sirény. Každá z jiného důvodu. V Narnii je vytvořen zcela nový svět, ve kterém je všechno možné. Harry Potter a Kouzelnická škola jsou prostě a jednoduše jedním z nejlepších námětů všecho dob. (Takže jo, asi v této kategorii chtě nechtě vítězí. :D)
A no, Volání sirény jsem vzpomněla proto, že to byl první příběh o sirénách, kerý jsem kdy četla. :)



Nej. mužská postava:
Sirius Black. On je prostě úžasnej. Jedna z mých nejoblíbenějších vedlejších postav této série. Obdivuju ho za to, jak neskutečně je silný a loajální vůči svým přátelům. A to, čím vším si musel projít...Je mi ho tak líto.



Nej. ženská postava: 
Hmm, asi Clarissa. Z tý holky jde strach, to bez vytáček. Je krutá, zlá, panovačná, sobecká a nevím co ještě. Ale to je pouze do té doby, než si začne uvědomovat, jak moc si osvojuje lidské vlastnosti a hlavně emoce. Láska, přátelství, nenávist, smutek, lítost a hlavně neutuchající výčitky svědomí.
Co se mi na ní líbilo nejvíc, bude nejspíš její humor, síla a intelekt. Ona je prostě boží, i když je v podstatě mrcha. :D



To je tedy vše za září. Ještě jednou se omlouvám, že je to tak pozdě. Snad bude říjen lepší, i když mám takovou zlou předtuchu, že spíš ne. :(

Žádné komentáře:

Okomentovat