úterý 14. října 2014

Teaser Tuesday (29)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.

O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.

NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)

Den co den

David Levithan



Další den ráno se zdá, že vesmír je zase chvilku na mé straně.





.......





Hned na to odpovím. 





Minulý týden jsem byla opět na návštěvě v knihovně a no, asi nemusím říkat, kdo se tam na mě z regálu díval. :D 
Jsem někde u sté stránky, ale zatím je to velmi čtivé a zajímavé. Plus ten úžasný námět. Důvod, proč jsem se vlastně rozhodla si tuhle krásku přečíst. :D  Jenom by mě zajímalo, kdo že ten náš cestovatel vlastně je.

Žádné komentáře:

Okomentovat