úterý 7. října 2014

Teaser Tuesday (28)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.

O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.

NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)


Svůdné nebezpečí 

Svůdné zlo 2

Wendy Higgins 




Byli jsme na živu.




..........




Dotýkal se mě sám.






Jak moc jsem se na tuhle knížku těšila. A konečně ji mám, konečně ji mohu číst. :3 Kaidan mi hrozně chyběl. Ano, v tomto díle ho sice není tolik, kolik bych chtěla, ale pořád tu je. A teď jsem navíc v té části knížky, kde se objevuje v cela novém světle. Já prostě potřebuju číst dál. :D
Tuhle sérii doporučuju snad všem. Je to úžasné a téměř nic tam nechybí. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat