čtvrtek 24. července 2014

It´s time for...Youtube (1)

It´s time for...Youtube



Další meme do kterého se asi zapojím. Už to tak vypadá, že budu mít nějaké to memíčko každý den. :D No uvidíme jak to půjde. 

Toto meme vytvořila JuliaR
"Půjde o to, ukázat na svém blogu videa, která sledujete na YouTube. Je jedno jestli jsou to písničky nebo manuály jak jet do vesmíru. Záleží jen na tom, jestli vás něčím zaujala a chtěli byste je někomu ukázat a podělit se o hezké věci. (Pozn. nemusí to být jen milé a krásné :D) Možná tím někoho inspirujete, nebo k něčemu dokopete. Může se také stát, že si někdo najde svoji novou hudební skupinu atd.atd.atd."

Nevím, jestli je dán nějaký určitý den, jestli jo, tak se omlouvám. Já si totiž vybrala čtvrtek jako den, kdy na blogu toto meme uvidíte. Snad to nevadí. :)

Rozhodla jsem se, že bych možná mohla dát vždycky jedno video, co by se týkalo knih a potom něco z úplně jiného soudku.

Jako první jsem si tedy vybrala video od mé nejoblíbenější booktuberky a tou je Christine z kanálu PolandbananasBOOKS. Je vážně sympatická, milá, zábavná a no trochu hlučná. :D (Uvidíte sami) A tohle se týká něčeho, čím si většina z nás určitě prošla. Tak snad se vám to bude líbit. :)



A můj druhý výběr, je píseň od mé nejoblíbenější kapely, kterou je...NICKELBACK. Absolutně je zbožňuju. :D Píseň Lullaby asi většina z vás zná, a proto jsem si pro vás připravila její akustickou verzi, která je podle mě ještě lepší než originál. Kdyžtak mi pak napište, co si o tom myslíte. :)

2 komentáře: