sobota 5. července 2014

On my wishlist (18)

Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:

Píseň ledu a ohně
George R. R. Martin


Tease
Amanda Maciel

Kniha číslo jedna. Hra o trůny. Něco, co bych si chtěla už dlouho přečíst, ale vždycky když by na to mohlo dojít, sáhnu po jiné knize. Vím, že je to úžasné čtení a že seriál (který jsem zatím neviděla) prý vážně stojí za to, ale já se k tomu pořád z nějakého důvodu nemám.Já vim, měla bych to přestat odkládat a konečně si to přečíst. :) A nebo se alespoň podívat na seriálek. :D
A moje druhá volba asi nebude tak známá. Obálka je sice zajímavá, ale mě opravdu zaujala až anotace. 
Příběh vypráví o mladé dívce, která šikanovala svoji spolužačku a ta kvůli tomu pak spáchala sebevraždu. A mělo by to tedy být o tom, jak se vypořádává s tím, že může za něčí smrt, jak se cítí a tak. Prostě mi to přijde zajímavé. Vidět věci i z jiného pohledu. 

3 komentáře:

  1. Hry o trůny bych si chtěla jednou přečíst, jen vůbec nevím kdy si na to tenščas budu schopna udělat :).

    OdpovědětVymazat
  2. Prvně jsem si chtěla přečíst knihu, ale nakonec rychlejší bylo dokopat se k seriálu :D Ale knihy si taky chystám přečíst!)
    www.fantasy-maniak.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Takže to vidim tak, že prostě budu muset stihnout obojí :D

    OdpovědětVymazat