úterý 29. července 2014

Teaser Tuesday (20)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.

O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.

NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)

Město ztracených duší (Nástroje smrti 5)

Cassandra Clare


"Popálil jsi ho hodně?"




........




"Nic jiného mi k tomu neřekneš?"




Ano já vim, zase pozdě. Omlouvám se, nějak jsem to prostě nestihla. :) 
Zpátky k meme. Tuhle knížku jsem včera večer dočetla, ale dneska jsem ještě nezačala nic číst, proto jsem vybrala věty odtud. 
Obdivuju Cassandru za to, jaký svět, příběh a postavy dokázala vytvořit. Čtení této série u mě probíhá asi následovně. Začnu číst a jakmile se dostanu někam kolem sté stránky, kdy je příběh už rozjetý, téměř nedokážu zastavit. A pak ještě jakákoli stránka, kde se objeví Magnus s Alekem. Já ty dva spolu naprosto zbožňuju. :)
Tento díl mě docela překvapil. Pořád se něco dělo. Akce, napětí, překvapení, vtip. A kdybych vytrhla stranu 445, byla bych snad i se vším spokojená. :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat