sobota 5. července 2014

Knižní doporučení

Knižní doporučení

Už dlouho jsem se nezapojila do žádného meme, co? :D Naposledy asi tak před dvěma týdny, ale neva. Miluju originální meme s pěknými a zajímavými nápady. Proto jsem se rozhodla přidat do svého repertoáru i toto meme, jehož autorkou je Klér.



Cílem tohoto meme je doporučit a trošku představit ostatním vaše oblíbené knížky. Mohou to být ty, co jsou dávno známé, ale i ty, které jste četli teprve nedávno. Rozhodla jsem se ponechat původní den, takže bych měla tento článek pravidelně vydávat každý pátek. Tak uvidíme, jak to půjde. :)

3 komentáře:

  1. Jsem moc ráda, že jsi se taky zapojila :). Těším se na tvá doporučení :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle meme mě taky zaujalo - možná se do něj taky zapojím.. Jinak ráda si nechám doporučit nějaké ty dobré knížky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak snad se vám budou některá má doporučení líbit :) Není nic lepšího než sdílet svou lásku ke knihám s dalšími lidmi. :)

    OdpovědětVymazat