úterý 1. července 2014

Měsíční nej - Červen 2014

Meme které vytvořila Rodaw . Vašim úkolem je přiřadit knihy přečtené v uplynulém měsíci do různých kategorií.

Takže, nejdřív knížky, které jsem přečetla za ČERVEN:





Nejlepší kniha:
Série, kde mě bavil snad každej díl. Někdy víc, někdy míň. Je i úplně jedno, kolik dílů bude ještě mít (doufám, že co nejvíc), protože si vždycky další díl přečtu. :) A tou sérií je Mercy Thompson a tentokrát konkrétně díl Nocí zlomená. 



Nejhorší kniha:
Nebyla

Nejlepší konec:
Tady si asi vyberu poslední díl ze série Údolí stínů. Takhle, podle mě byl ten konec až moc, ale alespoň už je ta série nějak zakončená. :) Na jednu stranu jsem ráda, že to takhle dopadlo, ale taky jsem si v duchu řikala něco jako: "Vážně? Až tak?" No, nebudu nic spoilerovat, takže si přečtěte a uvidíte. :D



Nejhorší konec: 
Tak tady je můj výběr stoprocentní. Rozhodně Shadows. Díky Bohu, že vim jak ten příběh díky Luxu pokračuje, protože jinak bych si šla asi vytrhat všechny vlasy. :D Ten konec je tak smutnej.
Ale díky tomu taky konečně chápu, proč se Daemon na začátku prvního dílu Luxu choval jako naprostej kretén. Vlastně mu i rozumím.



Nejhezčí obálka:
Podle mě určitě Antibohyně. I kdyyyž, taky bych mohla vybrat Origin, protože no co si budeme povídat, ten model je fakticky boží. :D Ale hodnotím tady propracovanost a originalitu obálky. A v této kategorii jednoznačně vítězí již zmíněná Antibohyně. Pírko, které symbolizuje jak život tak i smrt. No prostě je ta obálka nádherná. :)



Nejhorší obálka: 
Tak o tom jsem už mluvila dřív, takže podle mě není třeba opakovat. Obálka k Jestli zůstanu mě prostě nijak neoslnila.



Nejlepší pár:
Rozhodně Adam a Mercy. Ti dva jsou stvořeni jeden pro druhého. :) I když mi Adam přijde občas až moc ochranářskej, žárlivej a majetnickej, i tak ho naprosto zbožňuju.
On a Christy? To prostě nemohlo vydržet. Ale on a Mercy? Taky slyšíte ty ptáčky zpívat? :D
Mercy Thompson je úžasná série a doporučuji ji přečíst všem, co mají rádi vlkodlaky, vtip, napětí, romanci a překvapivé konce. :)



Nejakčnější kniha: 
Aby se neřeklo, že mám pořád všude Mercy (Ano, patřila by i do této kategorie :D), tak jsem se rozhodla vystoupit s Origin. Což je kniha, kde taky není o akci nouze. Jak jsem řekla, Lux je jedna z mých nejoblíbenějších sérií. Ze začátku jsem si myslela, že to bude spíš taková ta romantická slátanina. Kurnik, jak MOC vedle jsem byla. :D



Nejromantičtější kniha:
Hmm, tak tady to bude těžké. Žádná z těch knih nebyla čistě romantická. Takže asi vyberu Chutná těla. I když se to možná nezdá, tak to byla asi nejromantičtější kniha, kterou jsem přečetla za tento měsíc. Bylo to trochu netradiční, ale přeci tak nějak dobré. :)


Nejzajímavější námět:
Řekla bych, že asi Jestli zůstanu. Námět dobrý, zpracování taky poměrně dobré, ale pořád mi tam něco chybělo. A štve mě, že nedokážu říct přesně to. Možná bych čekala větší hloubku, detailnější popis emocí, vztahů nebo situací. Nevim. Kniha se mi docela líbila, ale no prostě tam chyběla ta jiskra. :)



Takže, takhle vypadal můj Červen. Jak končila škola, tak jsem měla přeci jenom trochu víc času na čtení. Za což jsem hrozně ráda. Už jsem se potřebovala nějak odreagovat. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat