čtvrtek 31. července 2014


Něco na začátek...


Je mi sedmnáct a studuji na osmiletém gymnáziu. Jmenuji se Karolína. Ano, moje přezdívka Caroline, není moc originální. Já vím, ale nic lepšího mě nenapadlo. :D Slyším snad  na všechny obměny tohoto jména. Ale opravdu NESNÁŠÍM, když mi někdo říká Karolínko. Když mi tak někdo řekne, vždycky po mně totiž něco chce a navíc je to hrozná zdrobnělina.

Co by se o mně dalo ještě říct? V podstatě jsem melancholickej flegmatik, i když moje mladší sestra mě dokáže vytočit víc než kdokoli jiný. Samozřejmě jsou tu i další věci, které mi opravdu vadí a kvůli kterým bych vraždila. Jako třeba týrání zvířat, domácí násilí či nespravedlivé jednání mezi lidmi. Pak taky nemám ráda barbíny a namyšlené lidi, kteří si myslí, že jsou lepší než ostatní. Tyhle lidi mi prostě hrozně lezou na nervy.

Co bych chtěla dělat? To je otázka, kterou mi lidé nejčastěji pokládají. Kdybych na ní tak znala odpověď. Fascinuje mě psychologie, numerologie a grafologie. Ráda bych to i studovala, ale bojím se, že to bych asi nezvládla.
Jinak mě hrozně baví jazyky. Už pár let dělám angličtinu, němčinu a před pár měsíci jsem začala dělat španělštinu. V budoucnu bych se ráda naučila ještě alespoň jeden cizí jazyk. Nejraději bych japonštinu, ale ta je až moc těžká. :) Takže uvidíme.

Co mám ráda a co mě baví? 


No, tak tady to bude asi dlouhý seznam. 
1. MILUJU KNIHY A ČTENÍ OBECNĚ. Především tedy Young Adults, Dystopie, Paranormal romance, sci-fi, ale nepohrdnu i nějakou to dobrou klasikou nebo detektivkou. :)
2. Seriály - to je moje. Ze všeho nejvíc miluju seriál od BBC SHERLOCK. Dále pak Supernatural, Hawaii 5-0, Arrow, Believe, Elementary či NCIS LA. Jop, většinou jsou to takové ty trochu akčnější. 
3. Mám hrozně ráda akční filmy plné napětí, kde se pořád něco děje a naopak NESNÁŠÍM romantické komedie. 
4. Další moje úchylka jsou sladkosti. Vážně na takovou karamelovou milku či žužu bonbonky nedám dopustit. Nikdy. 
5. Ráda zkouším různé míčové sporty. Takový fotbal, florbal, basket, volejbal, vybíjená... Pro mě je to prostě takové příjemné uvolnění a pobavení. Ale když už jsme u tohoto bodu, musím přiznat, že nesnáším běhaní samo o sobě (nějaká 200 nebo 1500 mě absolutně nebaví. :D) a taky moc nemusim posilování. 
6. Miluju svoji rodinu a přátele. Především mé tři nejlepší kamarádky na kterých mi záleží možná víc, než je zdrávo. :D A samozřejmě moji otravnou sestřičku, na kterou však nedám dopustit. Vážně, jsem celkem hodná osoba, ale když se někdo naváží do lidí, které mám ráda, dokážu být HODNĚ nepříjemná. 
7. Chtěla bych navštívit hrozně moc míst. Ať už Japonsko, Nový Zéland, Paříž, USA, Floridu, Skotsko nebo Londýn. Ano, těch míst je moc, já vím. A to ani nejsou všechny. 

No, to by mělo jako takové to krátké a stručné představení stačit. Snad jste se přitom neunudili k smrti. Říkala jsem, že nemám nijak zvlášťzajímavej život.

A pár věciček o blogu...


Díky, že jste navštívili tento blog. Založily jsme ho společně s kamarádkou. Ta už tady sice teď nepůsobí, ale pořád mi pomáhá s grafikou ( na techniku jsem vážně levá) nebo čímkoli s čím potřebuju. Takže jako by tu vlastně byla pořád se mnou. :) Děkuju za to.

A taky bych ráda poděkovala všem, co se tady na blogu ocitli a zanechali nějaký ten odkaz nebo jste se tu prostě jenom stavili.  Jsem vám za to velice vděčná. Snad se vám tu bude líbit a třeba se sem někdy budete chtít i vrátit. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat