pátek 1. srpna 2014

Knižní doporučení (2)


Autorkou tohoto projektu je Klér.

Cílem tohoto meme je doporučit a trošku představit ostatním vaše oblíbené knížky. Mohou to být ty, co jsou dávno známé, ale i ty, které jste četli teprve nedávno. Budu toto meme publikovat každý pátek.

Název: Zlodějka knih
Autor: Markus Zusak





Vypravěčkou celého příběhu je Smrt.Smrt je zdánlivě nezúčastněný divák, s dokonalým odstupem, s osobitou perspektivou; má všechny předpoklady pro to být svědkem a vypravěčem. Ale příběh Liesel Memingerové je tak mimořádný, že i Smrt si musí přiznat zájem o živé lidi, dojetí z jejich utrpení, hořkost a úlevu z konců. I Smrt má srdce.









Můj Bože, tahle kniha je neskutečná. Já vím, že už jsem ji zmiňovala tolikrát, ale ona za to vážně stojí. Zlodějka knih je jedna z nejúžasnějších knížek, co jsem kdy v životě četla. Liesel si zamilujete. Budete brečet, budete se smát a troufám si říct, že budete i žasnout. Strhující, jedinečný a neskutečně realistický příběh o životě jedné rodiny za druhé světové války. Přečtěte si a uvidíte. 
A komu by se nechtělo číst knihu, nedávno vyšel i film, který se značně drží knižní předlohy. Doporučuji oboje. :)

2 komentáře:

  1. Kniha i film jsem si strašně oblíbila. :). Hlavně kniha mě dostala a je to prostě skvělý příběh :).

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto souhlasím. :) Oprvadu neskutečně Zusaka obdivuju za to, co dokázal vytvořit.

    OdpovědětVymazat