sobota 16. srpna 2014

On my wishlist (22)


Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:

Moře nestvůr
Rick Riordan


Polibek pro Annu
Stephanie Perkins

No, takže konečně jsem přečetla první díl Percyho Jacksona. Po všech těch letech. :D A proto asi není žádným překvapením, že bych si ráda přečetla i pokračování. Zvlášť teď, když vím, že tato kniha nejspíš nebude mít s filmem nic společného. :D
A pak je tady Anna. Já vím, já vím. Nemám ráda romantické knihy. Ale když o Anně se pořád mluví. Téměř každý kdo ji četl, tuto knihu vychvaluje do nebe a patří mezi jeho oblíbence.Takže jsem se rozhodla zjistit, co na té knize všichni vidí a zda li mě taky zaujme. :)

2 komentáře: