pátek 22. srpna 2014

Knižní doporučení (5)



Autorkou tohoto projektu je Klér.

Cílem tohoto meme je doporučit a trošku představit ostatním vaše oblíbené knížky. Mohou to být ty, co jsou dávno známé, ale i ty, které jste četli teprve nedávno. Budu toto meme publikovat každý pátek.

Název: Prozření Mary Dyerové
Série: Mara Dyerová
Autorka: Michelle Hodkin
 



Když se Mara Dyerová probudí jednoho dne v nemocnici a vůbec netuší, jak se tam dostala, má pocit, že život už nemůže být podivnější. Může. Věří, že za nehodou, při které zemřeli její přátelé, musí být něco víc. Nemýlí se. A po tom všem, čím si prošla, nevěří, že by se mohla ještě někdy zamilovat. Plete se.








Jak jistě víte, tato série patří mezi mé nejoblíbenější oblíbence. Mara Dyerová je nevšední, překvapivá, děsivá a prostě neskutečně úžasná. Jak příběh postupuje, začínáte sami uvažovat nad tím, zdali to, co se děje, je realita anebo už hlavní postava zešílela. První díl je podle mě vážně hodně dobrý, druhý je absolutně mega úžasný. :D Nemohla jsem se odtrhnout. V některých okamžicích mi až běhal mráz po zádech. 
Navíc, víte proč je tahle série tak úžasná? Zcela správně. Může za to Noah Elliot Simon Shaw neboli také můj imaginární přítel. :D 
A jak jistě víte, vydání třetího dílu se neustále posouvá. Ale podle posledních informací by měl v USA vyjít někdy na začátku listopadu. Tak snad se co nejdříve dostane i k nám. :)

1 komentář:

  1. O téhle knize jsem toho slyšela už hodně a pořád mě láká víc a víc. Ale bohužel jsem se k ní zatím nedostala, tak snad někdy se mi to podaří :)).

    OdpovědětVymazat