sobota 23. srpna 2014

On my wishlist (23)


Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:

Harry Potter a tajemná komnata
J. K. Rowling



Jsem rozohněná
Tahereh Mafi



Ne, neklame vás zrak. Ta první kniha je opravdu druhý díl Harryho Pottera. Což znamená.....Že jsem si KONEČNĚ po těch letech přečetla první díl. A bylo to naprosto úžasné. Musím pokračovat dál. Musím to dočíst celý. Prostě jo! :D 
 Zjistila jsem, že na rozdíl od Percyho Jacksona se film značně držel knižní předlohy a já jsem si díky tomu mohla celý příběh i krásně vizuálně představovat. Když tak nad tím teď uvažuju, asi bych si mohla dát filmový maraton Harryho Pottera. :)
A pak tady máme poslední díl trilogie: Jsem roztříštěná. Na ten závěr se těším vlastně už od chvíle, kdy jsem dočetla druhý díl. Jelikož mě opravdu zajímá, jak to nakonec s Juliette dopadne a koho si zvolí. Já už jsem díky druhému dílu Team Warner, tak jen doufám, že Juliette to cítí stejně. :D 

2 komentáře: