sobota 30. srpna 2014

On my wishlist (24)


Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:

Slza
Lauren Kate


Kořist
Andrew Fukuda


Asi už víte, že série Andělé od Lauren Kate mě osobně moc nezaujala. (Až na první díl, ten mě docela bavil :) Ale rozhodla jsem se, dát autorce ještě jednu šanci. Přeci jenom anotace k Slze zní opravdu dobře. Takže jsem na to poměrně zvědavá. Snad mě knížka nezklame. :)
A pak tady máme druhý díl ze série Hon. Doufám, že Kořist nebude mít tak pomalý začátek jako jednička a bude tam více akce, napětí a překvapení. Anotace něco takového rozhodně naznačuje, takže jí asi budu muset věřit. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat