úterý 19. srpna 2014

Teaser Tuesday (23)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.

O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.

NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)

Hon

Andrew Fukuda



Otáčím se na břicho a znovu zabírám rukama.




........



Šeptá do vody vedle mého ucha, dech má chraplavý a teplý.




No, takže Hon jsem včera večer dočetla a musím říct, že jsem od toho čekala trochu víc. Já osobně jsem se do příběhu nedokázala pořádně začíst dobrých sto padesát stran. Ale na druhou stranu, druhá půlka knihy byla naprosto úžasná. To bylo samé překvapení, napětí a akce. Takže díky zakončení jsem poměrně zvědavá na to, jak bude vypadat dvojka. Snad bude stejně napínavá a zajímavá jako konec prvního dílu. :) 




1 komentář:

  1. Knížka mi dneska přišla a jsem na ní strašně zvědavá :).

    OdpovědětVymazat