středa 13. srpna 2014

Waiting on wednesday (23)





Týdenní meme, které pořádá Breaking the Spine. Cílem je vybrat si vždycky jednu knihu, kterou si chcete přečíst.


Překroč svůj stín

Katie McGarry

Nikdo neví, co se stalo té noci, kdy se z Echo Emersonové, populární holky, stal outsider s podivnými jizvami na rukou, o kterých si špitá celá škola. Dokonce ani Echo nezná celou pravdu. Ale byla by moc ráda, kdyby se vše vrátilo k normálu. Ovšem když se v jejím životě zjeví Noah Hutchins, hezoun v černé kožené bundě, co holky vlastně jen využívá, svět se jí obrátí vzhůru nohama takovým způsobem, že si to ani v nejdivočejších snech nedovedla představit.

Noah jí totiž rozumí.
A pomůže jí najít odpovědi.
Přitom by neměli mít vůbec nic společného.

A se všemi těmi tajemstvími, která v sobě oba nesou, je v zásadě nemožné, aby byli spolu. Přesto nedovedou potlačit vzájemnou přitažlivost. A Echo se ptá sama sebe, jak daleko může zajít, aby překročila vlastní stín.


Ano já vím. Je to žánr, kterej normálně nečtu. Ale tak nějak mě tu zaujala anotace a ten kluk se jmenuje Noah. Jako můj miláček z Mary. :D Jsem na to docela zvědavá. 
A jenom jsem se chtěla zeptat. Četl jste to někdo? Stojí to vážně za přečtení? :)

4 komentáře:

  1. Knihu jsem taky zatím nečetla, ale mám to v plánu si to někdy taky přečíst :).

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodne to za prečítanie stojí. Tiež to nie je kniha, akú normálne čítam, ale ani sekundu som neľutovala, že som sa do nej pustila. Bola skvelá. A ja sa veľmi teším na dvojku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mockrát ti děkuju za doporučení. :) Tak fajn, asi si jí taky pořídím. :D

    OdpovědětVymazat
  4. O knize jsem slyšela, ale nečetla ji, jsem zvědavá, jestli se mi bude líbit.

    OdpovědětVymazat