čtvrtek 7. srpna 2014

TMI tag


Dobrá, hned na začátek bych asi měla zmínit, že mě nikdo nenominoval. Tak doufám, že to není problém. Řekla jsem si, že bych tenhle tag mohla zkusit udělat, abyste se o mě případně mohli dozvědět něco nového, pokud tedy budete chtít. :)

1. Co máš právě na sobě? 
Modré šortky a bíle triko.

2. Jsi zamilovaná?
Myslíte kromě knižních postav jako třeba takový Noah nebo Adrian? Hmmm, asi ne. :)

3. Zažila jsi už někdy příšernej rozchod?
Ne, zatím díky bohu ne.

4. Kolik měříš?
Naposledy, když mě měřili jsem měla těch 169. Ale možná, jsem ještě o ten jeden cenťáček vyrostla. :)

5. Kolik vážíš?
Asi tak šedesát kilo. I když si myslím, že tahle informace vám asi k ničemu nebude. :D

6. Máš nějaké tetování?
Ne, ale ráda bych si později jedno pořídila.

7. Nějaký piercing?
Nope, a ani nikdy nechci.

8. OTP - One true pairing (seriálová/knižní dvojice)?
To si myslíte, že dokážu vybrat jenom jeden? :D
Dimitrij a Rose (Vampýraská akademie)
Oliver a Felicity (Arrow) - Snad se jich už brzy dočkám :3

9. Oblíbené seriály?
Těch je. :D Sherlock, Arrow, Supernatural, Hawaii 5-0, Elementary, Believe, Agents of S.H.I.E.L.D., The tomorrow people, NCIS LA...

10. Oblíbená kapela?
NICKLEBACK! Forever :D

11. Co ti chybí?
Noah Elliot Simon Shaw a poslední díl série Mara Dyer. :D

12. Oblíbená píseň?



13. Kolik ti je? 
V prosinci bych se věkově měla řadit mezi dospělé.

14. Znamená zvěrokruhu?
Střelec.

15. Vlastnost, kterou by měl mít tvůj potenciální přítel? 
Upřímnost a smysl pro humor.

16. Oblíbený citát nebo hláška?
"Noone is too old for fairy tales."
"We shouldn't teach great books, we should teach a love of reading." - B.F. Skinner

17. Oblíbený herec/herečka?
Jensen Ackles, Robert Downey Jr.

18. Oblíbená barva?
Tyrkysová a žádná jiná :D

19. Jak nahlas máš ráda puštěné písničky?
Většinou možná až moc nahlas. :D

20. Co děláš když jsi smutná?
Píšu, čtu nebo poslouchám písničky.

21. Jak dlouho se sprchuješ?
Asi tak pět minut.

22. Jak dlouho ti trvá se ráno přichystat?
 Jestli se do přichystání počítá i snídaně, čištění zubů a tak, řekla bych, že něco kolem těch dvaceti minut.

23. Bila jsi se někdy?
Se ségrou se fackujeme pořád, ale to se asi nepočítá. :D

24. Nadchne tě?
Když vychází kniha, kterou už hrozně dlouho chci a nebo když doma máme karamelovou Milku. :D

25. Vytočí tě?
Když mi někdo lže do očí a taky když si někdo dovolí kritizovat čtení.

26. Důvod, proč sis založila kanál na Youtube?
No, tak vzhledem k tomu, že žádný kanál nemám, tak asi nemusím nic odpovídat, co? :D

27. Fóbie?
No, mám trochu strach z pavouků, ale ne že bych z nich měla panickou hrůzu. Takže nevím.

28. Kdy si naposledy brečela? 
Včera. Dočetla jsem Alianci :(

29. Kdy si naposledy řekla někomu miluju tě?
Dneska. Mojí mladší zákeřný sestře. :D

30. Význam tvého jména na blogu?
Mé jméno v angličtině. Já vim, ale nic originálnějšího mě v tu chvíli nenapadlo. :D

31. Kterou knihu si naposledy četla?
Alianci od Veronici Roth. Asi mám menší problém s koncem série.

32. Jakou knihu momentálně čteš?
Šampiona od Marie Lu. Třeba tady už nebudu brečet.

33. Jaký seriál jsi naposledy viděla?
První díl Flashe. Vypadá to vážně dobře. :)

34. Poslední osoba se kterou si mluvila?
Moje sestra. Právě teď.

35. Vztah mezi tebou a osobou se kterou si mluvila?
Sesterský. Občas je na zabití, ale i přes to ji mám hrozně moc ráda. :)

36. Oblíbené jídlo?
Kuře, hranolky, zmrzlina

37. Které místo chceš navštívit?
Omlouvám se, ale bude to asi víc než jedno.
Nový Zéland, Austrálie, Japonsko, Anglie, New York...

38. Poslední místo, které si navštívila?
Rodinná dovolená v Krkonoších. :)

39. Máš "crush"?
Hmm, možná že i jo. :D

40. Kdy si naposledy někoho políbila?
Asi dneska ráno našeho psa. :D

41. Koho si naposledy urazila?
Vážně nevím. Snažím se lidi kolem sebe neurážet.

42. Oblíbená příchuť nebo sladkost?
Karamel a žužu bonbony.

43. Na jaký hudební názor hraješ?
Před asi tak deseti lety jsem hrála na flétnu, ale to už je dávno pasé. Nezahrála bych už ani ovčáky. :D

44. Oblíbený šperk?
Mám takovou měnší sbírku různých naušnic, tak asi některé z nich. :)

45. Poslední sport, který si hrála?
Asi fotbal.

46. Poslední píseň, kterou si zpívala?



47. Oblíbený začátek konverzace?
Taaakže...

48. Použila jsi ho někdy?
Jestli jsem ho někdy použila? Téměř v každé větě, kterou vypustím z pusy. :D

49. Kdy si byla s někým naposledy venku?
Včera s kamarádkou

50. Koho označíš?
Tak vzhledem k tomu, že já se označila taky sama, tak pokud můžu, označím kohokoli, kdo by si tento tag chtěl zkusit. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat