úterý 5. srpna 2014

Teaser Tuesday (21)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.

O co jde:
Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
Otevři ji na náhodné stránce.
Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.

NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)


Aliance (Divergence 3)

Veronica Roth 



Vím, odkud jsem přišla.




...........




Pousměju se a zavřu víčka.





Ano, několik měsíců po vydání, jsem se dokonce i já dostala ke čtení závěrečného dílu Divergence. Vlastně ani nevím, proč to čtu. Stejně vím, jak to skončí. A kdyby nebylo jasno, rozhodně jsem se s tím nesmířila. Neříkejte mi, že to nemohlo být zakončeno nějak jinak? No nic, zpátky k příběhu.
Právě jsem se dozvěděla velice zajímavou věc, kterou jsem vážně nečekala. To, co jsem se dozvěděla někdy kolem strany 90, mě vážně dostalo. No, jsem opravdu zvědavá, jak to bude pokračovat dál . :)


3 komentáře:

  1. Do tohoto "projektu" se chci taky zapojit :) A knihu mám v plánu si taky přečíst, vlastně všechny tři díly.

    OdpovědětVymazat
  2. Přečti, vážně to stojí za to. Další dva díly teda nejsou tak dobrý jako ten první, ale i tak je to úžasná série. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju tuhle sérii, i když už třetí díl nebyl nejlepší, ale i tak mě nezklamal :).

    OdpovědětVymazat