neděle 3. srpna 2014

Měsíční nej - Červenec 2014

Meme které vytvořila Rodaw . Vašim úkolem je přiřadit knihy přečtené v uplynulém měsíci do různých kategorií.

Takže, nejdřív knížky, které jsem přečetla za ČERVENEC:

Je jich pouhých sedm. Na to že jsou prázdniny a já mám volno nic moc. Já vim. Těch dvanáct dní, kdy jsem nečetla vůbec nic, mi prostě chybí. Mohla jsem za tu dobu přečíst tolik úžasných věcí. No nic, už přestanu remcat a radši jsem dám to zhodnocení za uplynulý měsíc. :)






Nejlepší kniha: 
No, řekla bych, že tady asi vyberu Half Bad. Na tuhle knihu bylo tolik rozporuplných reakcí, že jsem moc nevěděla, jaké to bude. A řeknu vám, kniha byla úžasná. Byla absolutně jiná než jsem ji čekala, ale přesto v sobě měla takové to kouzlo "osobnosti". :D Většinu normálně soucítím s postavami, ale tady jsem měla chuť kvůli tomu co se Nathanovi dělo a co prožil, křičet a brečet zároveň. Kniha si vás prostě a jednoduše podmaní.



Nejhorší kniha:
Nebyla

Nejlepší konec:
No, těžko říct. Jak už jistě víte, nemám ráda přeslazené hapíky ale taky nemám ráda, když mí miláčci trpí. A jako většina lidí NESNÁŠÍM clifhangery. Prostě je pro mě hrozně těžký posuzovat konce. No, ale kdybych tady měla něco vybrat, asi bych vyšla s Etiketa a Špionáž. Ten konec je v podstatě uzavřený, ale na druhou stranu se tam dá i dobře navázat. :)



Nejhorší konec:
Tady to záleží na úhlu pohledu a na tom, které postavy máte rádi. Někomu tedy tento konec vyhovuje a někdo si hold bude trhat vlasy. Jako třeba já. Kdyby v té knize nebyla strana 445 asi bych tu knihu mohla brát jako dobré zakončení. Ale ne. Ta strana tam je a já skoro plakala, takže proto je dle mého Město ztracených duší hodnoceno jako kniha s nejhorším koncem.
 


Nejhezčí obálka:
To je nefér. tady se mi líbí téměř všechny. Ale no asi víte s kterou nakonec vyrukuju. Ano, je to kniha Čistý. A proč? Podívejte se na tu krásku. Jen se na ni podívejte. Nemám slova na to, abych vyjádřila, jak moc je nádherná.



Nejhorší obálka:
Neřekla bych, že je nějaká z nich špatná


Nejlepší pár:
Kašlu na Jace a Clary. Podle mě je nejlepším párem knihy Magnus a Alek. Miluju ty dva spolu. Vždycky když se v této sérii objeví nějaká ta stránka, kde jsou oni dva, jsem schopna si jejich dialogy přečíst klidně i vícekrát za sebou. Ti dva jsou spolu prostě úžasní a já čekám, jak se jejich vztah bude vyvíjet dál. :)



Nejakčnější kniha:
Tak tady to bude asi trošičku oříšek. Padesát procent těchto knih v sobě nějakou tu akci sice má, ale že by se něco dalo považovat za extra akční... nevim. Možná tak určité pasáže. Ale asi pro tuto kategorii vyberu Čistý. Ta akce tam byla a navíc kniha mě vážně překvapila, takže asi ta.



Nejromantičtější kniha:
Tady tuhle kategorii asi tentokrát vynechám


Nejzajímavější námět:
Nemůžu si pomoc, ale tady prostě musím vybrat Etiketu a špionáž. Kniha je sama o sobě trošičku dětská a předvídatelná, ale čte se vážně dobře a prostě ten námět je jednoduše zajímavý. Umět udělat dokonalé pukrle a přitom házet nožem. To není úplně typické vyučování, že?



A rozhodla jsem se ještě pár kategorií přidat.

Nej. mužská postava: 
Rozhodně Nathan. Ten kluk si prošel téměř peklem. Bylo mi ho tak strašně líto. Celou dobu jsem mu fandila a doufám, že v dalších dílech na něj čeká trochu příznivější a šťastnější osud. I když tomu moc nevěřím. Není sice nijak chytrý a asi ani moc přitažlivý nebo vtipný, ale prostě v sobě má takovou tu jiskru, která vás přinutí si ho zamilovat.



Nej. ženská postava: 
Tady to bude kapánek složitější. Hmm, kdo by to tak mohl být. Asi vyberu Isabell Lightwood. Je chytrá, vtipná, nebezpečná, ostrá a naprosto upřímná. Je to prostě postava, která vás sice občas štve a leze vám na nervy, ale na druhou stranu se s ní nikdy nenudíte a vždycky vás něčím překvapí. 



Takže tohle by bylo asi vše za Července. Prázdniny už jsou v půlce a já jsem se svým TBR seznamem neskutečně pozadu. Doufám, že za srpen toho stihnu přečíst mnohem víc. No, uvidíme :)
 Vím, neudělala jsem za poslední dobu moc recenzí. Takže kdyby vás zajímal můj názor na nějaké z těchto knížek, stačí napsat do komentářů a já tu recenzi dodělám. :)

2 komentáře: