sobota 9. srpna 2014

On my wishlist (21)


Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:

Včera tě budu milovat
Cristin Terrill

Ready Player One
Ernest Cline
Kniha Včera tě budu milovat mě především okouzlila svojí anotací. Ten příběh mi prostě přišel neskutečně zajímavý a jakmile jsem si anotaci jednou přečetla, věděla jsem, že si knihu musím, co nejdříve přečíst. Nemám totiž ani nejmenší tušení, jak by příběh mohl nakonec dopadnout a jaké to bude, až se Marina a Em potkají. Jsem vážně zvědavá.
No a pak je tu druhá knížka. Ready player One, kterou jsem nedávno viděla v Levných knihách. Slyšela jsem na tu knihu spoustu úžasných recenzí, tak snad až se k ní jednou dostanu, mě nezklame. :)

1 komentář:

  1. Obidve knihy by som si tiež chcela prečítať, vypadajú veľmi dobre :)

    OdpovědětVymazat