sobota 2. srpna 2014

On my wishlist (20)


Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. A já jsem si dneska vybrala:



Wendy Higgins


Gail Carriger


Tak Svůdné nebezpečí si prostě potřebuju přečíst. Samozřejmě že kvůli příběhu a Anně, nikoli kvůli okouzlujícímu a sexy šarmantnímu Kaidanovi. :D Tak a teď vážně. Tenhle příběh mě pobavil i překvapil a no, jednoduše jsem si celou knihu užila. Vážně se na to pokračování dost těším :)
A pak tu máme druhý díl ze série Trochu jiný penzionát. Uznávám, příběh je maličko jednodušší a trošičku dětštější, ale i tak jsem se ani jednu chvíli nenudila. Kniha je neskutečně čtivá s celkem originálním nápadem. A přiznejte se, kdo z vás nikdy v životě nezatoužil být alespoň na chvíli špionem? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat