čtvrtek 21. srpna 2014

It´s time for...Youtube (5)


Toto meme vytvořila JuliaR
"Půjde o to, ukázat na svém blogu videa, která sledujete na YouTube. Je jedno jestli jsou to písničky nebo manuály jak jet do vesmíru. Záleží jen na tom, jestli vás něčím zaujala a chtěli byste je někomu ukázat a podělit se o hezké věci. (Pozn. nemusí to být jen milé a krásné :D) Možná tím někoho inspirujete, nebo k něčemu dokopete. Může se také stát, že si někdo najde svoji novou hudební skupinu atd.atd.atd."

Jako první tady máme novou písničku od mé nejoblíbenější kapely vůbec. Nemáte nejmenší tušení, jak moc jsem se na tuhle píseň těšila. A nakonec předčila veškerá má očekávání. Především mě tedy překvapil text. Přeci jenom Nickelback není zrovna kapela, která by zpívala takovéto protestní písně. Ale podle mě kluci odvedli úžasnou a už se nemůžu dočkat nového alba. :D



A jako další video jsem si vybrala trailer na nový film s názvem The Giver. Sice jsem tu knížku včera zmiňovala, ale snad vám nebude vadit, když ji dneska v trochu jiném podání zmíním znovu. Trailer k filmu vypadá opravdu zajímavě a herecké obsazení je podle mě také velice dobře zvládnuto. Snad se film bude držet knižní předlohy a my si budeme moci vychutnat krásné zpracování tohoto zajímavého námětu.:)




Žádné komentáře:

Okomentovat