neděle 25. května 2014

Obsidian (Lux 1)

Obsidian 

Jennifer L. Armentrout

Anotace: Přestěhovat se a začít od začátku stojí za prd.
Když jsme se přestěhovali do Západní Virginie těsně před začátkem mýho posledního ročníku střední školy, musela jsem zkousnout ten jejich výraznej přízvuk, mizerný internetový připojení a spoooustu nudy… dokud jsem nepotkala mýho žhavýho souseda -je úchvatně vysokej a ty jeho tajemný, zelený oči! Všechno by se mohlo zlepšit.
A pak promluvil.
Daemon je nesnesitelnej. Arogantní. Na zabití. Nevycházíme spolu - absolutně vůbec. Ale když mně napadne cizinec a Daemon mávnutím ruky doslova zmrazí čas, no, stane se… něco nečekanýho.
Ten žhavej mimozemšťan odvedle mě označí.
Slyšeli jste dobře. Mimozemšťan. Ukáže se, že Daemon a jeho sestra mají plný vesmír nepřátel, kteří jdou po jejich schopnostech a Daemonův dotek mně rozzáří jako hlavní ulici ve Vegas. Jediný způsob, jak z toho ze všeho vyváznout živá je držet se blízko Daemona, dokud ze mě ty jeho mimozemské triky nevymizí.Pokud ho teda dřív nezabiju…

Autorka: Jennifer L. Armentrout bydlí v Martinsburgu v Západní Virginii v USA. Když právě nepracuje, ráda čte, dívá se na zombie filmy nebo si užívá volný čas se svým manželem a psem Lokim. Hodně času rovněž tráví na Twitteru.
Už na základní škole, když začala psát povídky, snila o tom, že se stane spisovatelkou. A taky jí moc nešla matematika. Jennifer píše paranormální romány pro mládež, sci-fi, fantasy a romance ze současnosti.
J. Lynn je pseudonym autorky, pod kterým píše romantickou sérii Gamble Brothers, „new adult“ romány Počkám na tebe (Wait for You) a Jako led (Frigid) a paranormální sérii Nephilim Rising.

Nejprve bych asi mohla začít tím, jak jsem se ke knize dostala. Byla to vlastně docela náhodou. Neměla jsem co číst. (Ano, stalo se, že jsem taky jednou přečetla všechny knížky z knihovny, co jsem měla doma :D) V knihovničce na mě čekala jenom jedna nepřečtená knížka a na tu jsem neměla moc náladu, tak jsem si začala projíždět knížky na čtečce. A narazila jsem na tuhle úžasnou sérii. :D

Hodnocení: Ano, párkrát už jsem to zmínila, ale klidně to řeknu znovu. Jedna z NEJVTIPNĚJŠÍCH knih, co jsem kdy četla. Zdálo se mi, že se směju téměř každou pátou větu. :D A nezáleželo na tom, v jaké fázi příběhu jsem se právě nacházela. :D


Jak jistě víte, sci-fi moc nečtu. Ne proto, že by to byl špatný žánr, ale prostě mě většinou moc nezaujaly. Ale tahle knížka mě dostala. Ne, že by to byla typická sci-fi, ale vzhledem k tomu, že vypráví o mimozemských bytostech se mezi ně alespoň částečně řadí.

Líbí se mi zpracování autorky. Mimozemšťané, kteří se dostanou na náš svět a snaží se co nejvíce splynout s lidskou populací. Neukazovat své schopnosti. Nijak nevyčnívat z řady. Ale někdy prostě pravdila porušíte.

Postavy: Daemon Black. Ohh Bože. Ten mimozemšťan je tak neskutečně sexy. Zamilovala jsem do něj ve chvíli, kdy otevřel dveře svého domu. :D Uznávám, že je neskutečně ale opravdu neskutečně arogantní a až moc sebejistý. Dokonce víc než Jace (Mortal Instruments) a to už je panečku co říct. Ano, většinu knihy vystupuje jako naprostej kretén s opravdu nevhodnými poznámkami, ale nikdo mu nemůže odepřít to, že je ochotnej udělat cokoliv pro to, aby ti na kterých mu záleží, zůstali v bezpečí. Co se mi na něm ještě líbí a občas mi leze neskutečně na nervy jsou jeho chytrácký řeči. Někdy jsou jeho poznámky vážně vtipný, ale pak přijdou chvíle, kdybych mu nejradši nafackovala. Takhle on na mě prostě působí. Miluju ho, ale zároveň bych ho asi umlátila, kdybych s ním měla strávit pět minut v jedný místnosti. :D

Velice mě zaujal jeho vztah s Dee. Je to opravdu extra ochranářskej velkej bratr. Není asi nic, co by pro svojí setřičku neudělal. Mají spolu ideální vztah. Vzájemná provokace, podpora a naschvály. Typičtí sourozenci. Dobrá, nejsou to lidi, ale koho to sakra zajímá? :D
Krom toho, že Dee miluju, jelikož je naprosto rozkošná, hodná a milá se mi taky líbí, jakej má na Daemona vliv. Dokáže ho donutit dělat spoustu věcí, do kterých se mu vůbec nechce. Její plán, jak donutit Daemona, aby se choval slušně k její nové lidské kamarádce, byl prostě úžasný.

Katy. Tu holku mám vážně hodně ráda. Teda takhle, občas mě rozčiluje, protože se chová jako naprostá  husa, ale pak jsou zase chvíle, kdy se tý holky nemůžu nabažit.:D Převážně je to ve scénách týkajících se Daemona. To jak se s ním dohaduje a vždycky se ho snaží setřít nějakou tou poznámkou. To se mi na ní líbí. Je kurážná, průbojná, nebojí se vyjádřit svůj názor a hlavně je to čtenářka a knižní bloggerka. Čímž si u mě její postava získala několik desítek bonusových bodů navíc.:D



ŽE BY NOVÝ OTP?
Vztah Kath a Daemona je velice zábavný.  Už od začátku tam vidíte určitou vzájemnou přitažlivost, kterou se ale oba snaží popírat. Jako by jeli na nekončící horské dráze. Jednou to vypadá, že se na místě zabijou, potom zase, že se na sebe vrhnou a strhaj ze sebe oblečení a pak jsou tu scény, které začínají velice slibně a nakonec skončí velkou zbytečnou hádkou. Asi takhle bych popsala jejich vztah v prvním díle. Katy sice pořád tvrdí, jak moc ho nenávidí a všechno okolo, ale Daemonův šarm působí i na ní. A to jí leze neskutečně na nervy. Sakra, ale na koho by nezapůsobil? Svalnaté, opálené tělo, smaragdově zelené oči s uhrančivým pohledem, neodolatelný úsměv filmové hvězdy a neposedné černé vlasy. Kdyby se mu zacpala pusa, bl by vážně fajn. :D

Takže teď už v krátkosti. Knížka vás zaručeně pobaví. Najdete tu romantiku, akci, překvapení, výborné hlášky, zajímavý příběh a sexy mimozemšťany. Za mě určitě:





Žádné komentáře:

Okomentovat