neděle 18. května 2014

Posuď knihu podle obalu - Caroline (11)

Týdenní meme, které pořádá Siky na knižním blogu: http://knizni-doupe.cz/
Cílem je vybrat si jednu knížku, uveřejnit k ní anotaci a zhodnotit obálku.

Název: Magie Krve
Série: Magie krve
Autorka: Tessa Gratton




Ze středoškolačky Silly se stala po smrti rodičů samotářka a místní podivín. Nick je naopak oblíbený a sebevědomý chlapec, který si však kvůli své minulosti drží od lidí odstup. Oba cítí, že je váže zvláštní pouto – a brzy se ukáže, že mají společnou schopnost provozovat kouzla, která se provádějí pomocí krve. Nick, Silla a její starší bratr Reese experimentují s magií, ale brzy zjišťují, že v ospalém prérijním městečku na ně číhá někdo, kdo v magii krve hledá moc a nesmrtelnost a jehož osud se proplétá historií jejich rodin už dlouhé desítky let...






Po téměř roce, co mi tato knížka seděla v knihovničce, jsem ji konečně přečetla. A bylo to vážně dobré. Na Josephine jsem tipovala snad všechny krom té dané osoby. To jsem vážně nečekala. Dává to smysl, ale stejně mě to překvapilo.
A teď už k samotné obálce. Tajemný les, Silla, krev a vrány. Nope, tady asi nemám žádné výhrady. Obálka působí strašidelně a záhadně zároveň. Mě osobně se líbí, jelikož je jednoduchá a přitom nápaditá. 
Takže pokud máte rádi magii, záhady a trošičku té krve, rozhodně doporučuju si přečíst. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat