pátek 30. května 2014

Onyx (Lux 2)

Onyx

Jennifer L. Armentrout


Být připoutaná k Daemonu Blackovi naštve …
Díky jeho mimozemským čárum je Daemon odhodlán mi dokázat že jeho city ke mně jsou víc než jenom produkt našeho bizardního spojení. A tak jsem ho odpískla i když je v těchle dnech spíš milí než chladný. Ale máme větší problémy.
Něco horší než Arum přicházející do města …
Ministerstvo Obrany je tady. Jestli někdy zjistí čeho je Daemon schopný a že jsme spojení jsem vyřízená. Jako on. A pak je tady ten nový kluk ve škole který má svá vlastní tajemství. Ví co se mi stalo a muže pomoct ale aby mohl, musím lhát Daemonovi a držet se od něj dál. Jako kdyby to bylo možné. Navzdory všemu zdravému rozumu se do Daemona propadám. Tvrdě.
Ale pak se vše změní …
Viděla jsem někoho kdo neměl být naživu. A musím to říct Daemonovi i když vím že nikdy nepřestane hledat dokud nenajde pravdu. Co se stalo s jeho bratrem? Kdo ho zradil? A co od něj chce DOD - od nás?Nikdo není tím kým se zdá. A ne všichni přežijí lži …
Autorka: Jennifer L. Armentrout bydlí v Martinsburgu v Západní Virginii v USA. Když právě nepracuje, ráda čte, dívá se na zombie filmy nebo si užívá volný čas se svým manželem a psem Lokim. Hodně času rovněž tráví na Twitteru.
Už na základní škole, když začala psát povídky, snila o tom, že se stane spisovatelkou. A taky jí moc nešla matematika. Jennifer píše paranormální romány pro mládež, sci-fi, fantasy a romance ze současnosti.
J. Lynn je pseudonym autorky, pod kterým píše romantickou sérii Gamble Brothers, „new adult“ romány Počkám na tebe (Wait for You) a Jako led (Frigid) a paranormální sérii Nephilim Rising.
http://www.databazeknih.cz/zivotopis/jennifer-l-armentrout-61049

Hodnocení: Právě jsem ho dočetla a musím přiznat, že mě bavil asi stejně jako ten první. Příběh se nám teď tak trochu posunul. Díky tomu, že Daemon Katy zachránil z náručí jisté smrti, jsou teď k sobě připoutaní. A každá akce vyvolává nějakou reakci. Jen si na to počkejte. :D  Dále se Daemon snaží dokázat, že jsou jeho city opravdové. O Katy se začne zajímat nový kluk a Dee si najde přítele. A také se pomalu začínají odkrývat tajemství a dávné zrady, které by možná měly zůstat navždy schovány.
Ano, v tomto díle se toho stalo opravdu hoooodně.

Postavy: Oba hlavní hrdinové se nám v tomto díle ukázali i z trochu jiného světla. Ne teda úplně takhle...:D



Daemon se dle mého změnil k lepšímu. Je pořád arogantní a sebejistý, ale mnohem víc se v něm začíná rozvíjet jeho jemnější stránka. To, jak se Kat snaží dokázat, že ji má opravdu rád, mi přišlo vážně milé. Zdobení vánočního stromku, malé dárečky do školy, úsměvy, večeře a procházky. Jop, v tomhle díle se z něj stává tak trochu romantik. A to ho děsí. :D
A navíc, také se tu ukazuje, jak moc mu na Katy záleží a že je ochotný udělat cokoli, aby ji udržel v bezpečí.
S příchodem nového kluka se u něj také rozvíjí čím dál tím větší žárlivost. Chvílema mi připomínal až Adama (Mercy Thompson), jak vybuchoval kvůli úplným maličkostem a jak moc byl ochranářský.

No a Kat, ta mi většinu tohoto dílu lezla dost na nervy. Zvlásť ze začátku. Chápu, musela být dost zmatená. Mimozemské pouto a kluk, který ji z počátku nenáviděl a choval se k ní opravdu hnusně, se jí teď najednou dvoří a přesvědčuje ji, že to co cítí, je skutečné a cítil to tak už dřív. Chápu, že mu v tomhle ohledu moc nevěří. Je to prostě blbé načasování. Ale on se snaží. Vážně se snaží a ona mu to většinu času prostě hodí zpátky do ksichtu.
Katy k němu sice cítí to, co on k ní, jenže vzhledem k tomu, jak ji dřív ublížil mu v tomhle ohledu prostě nevěří. Chce ho a zároveň se ho od sebe snaží odstrčit a namlouvá si, že mezi nimi není nic skutečného.



Ona žárlí na to, že Ash se občas vídá s Daemonem, ale ona sama se líbá s jiným klukem. No sorry, ale když už mi něco vadí, tak to přece nebudu dělat naschvál taky, ne? Tohle mi na ní prostě vadilo. A to ještě nepočítám fakt, že toho jejího nového kamaráda "Blake" vážně nemám ráda. Popírat to, že je do ní zamilovanej vážně sexy mimozemšťan je jedna věc, ale líbat se před nim s jiným klukem je věc druhá. (Stejně nechápu, jak by někdo mohl Daemona zastínit.)

A nakonec bych se ještě ráda zmínila o Dee. Jsem tak ráda, že si našla někoho, kdo ji má rád. Její přátelství s Katy teď sice bylo tak trochu na bodě mrazu, ale já doufám, že se to mezi nimi zlepší. Dee je prostě sladká, roztomilá a pořád stejně nevinná. Jí si prostě nejde nezamilovat. Dee je postava, která mi nebude lézt na nervy asi nikdy. :)

V tomto díle se toho událo opravdu hodně. Hrozně moc se těším na pokračování. Vypadá to, že z tak trochu ohraného a předpovídatelného příběhu se stalo něco nového, zajímavějšího a tajemnějšího. Vím, že tyhle knihy nejsou nijak zvlášť akční, ale příběh i tak ubíhá rychle. Pořád se něco děje a o překvapení a humor není nouze. Mě tahle série prostě úplně pohltila. A asi mě ještě zvlášť překvapilo to, že i když tohle není můj typický šálek kávy, i tak se od toho nemůžu odtrhnout. Znáte to: "Poslední kapitolu a pak se pudu učit. Oh ne, co se to právě stalo, musím číst dál, ale  po týhle kapitole vážně skončim. A pak wow, to neni možný." Jop, bylo vážně těžký se od knížky odlepit. :D

Ano, moje hodnocení bude nejspíš velice překvapivé a nečekané. :D

To prostě nejde jinak. 





Žádné komentáře:

Okomentovat