sobota 3. května 2014

TOP 7 - Knihy (Caroline)

TOP 7

Jednoduše vypíšete 7 vašich oblíbených: Sérií, samostatných knížek, autorů, mužských a ženských protagonistů a dvojic (ať už jsou spolu nebo ne).
Váš výběr můžete neustále měnit. Vždycky se totiž může najít něco, co předčí vaše očekávání. (Já sama s tím mám velice časté osobní zkušenosti. :)

Takže můžeme začít.
(Předem upozorňuji - zatím jsem nečetla Harryho Pottera a Percyho Jacksona. Nebojte, propadám se hanbou.)
P.S.   J. K. Rowling mám v seznamu zařazenou proto, že ji neskutečně obdivuju za to, co dokázala vytvořit, za to, že díky ní děti více čtou a taky za to, že inspirovala další úžasné autory v jejich práci. :)



Série:
  1. Cal Leandros - V podstatě Supernatural, akorát v knižní podobě
  2. Vampýrská akademie - Na ničem nezáleží víc, než na pravém přátelství
  3. Mara Dyer - Asi největší psycho a přitom úžasný příběh, jaký jsem četla 
  4. Mercy Thompson - Smečka vlkodlaků a tvrdohlavý kojot. Dokonalá kombinace
  5. Divergence - Vyberte si jednu frakci, kterou se budete řídit po zbytek života
  6. Hunger Games - Když máš naději, zvládneš cokoli
  7. Pekelné nástroje - Dva kluci, kteří by mohli být pár sami o sobě. A pak přijde Tessa
Samostatné knížky:
  1. Zlodějka knih - Nejemocionálnější a zároveň nejkouzelnější příběh
  2. Hostitel - Ne všichni mimozemšťané jsou stejní 
  3. Neopouštěj mě - Měli byste raději zkontrolovat, kdo byl vaším dárcem orgánů
  4. Alenka v říši divů - Nic není takové, jak se na první pohled může zdát
  5. Dávná kletba - Ať lepší čaroděj zvítězí
  6. Přebyteční - Jistě, rozdělme si děti na důležité a přebytečné. To je určitě fér
  7. Všechna pravda, co je ve mně - Člověk dokáže z lásky udělat opravdu šílené věci
Autoři/Autorky:
  1. Richelle Mead - Každá její série má své kouzlo
  2. Patricia Briggs - Nejlepší popis hierarchie smečky
  3. Markus Zusak - Jeho Zlodějka knih vás jednoduše chytne za srdce
  4. Rob Thurman - Snad jediná autorka, která nesází na milostné trojúhelníky
  5. Cassandra Clare - Vytvořila zcela nový a jedinečný svět
  6. Veronica Roth - Kdyby moji milovanou sérii zakončila trochu jinak, vůbec bych se nezlobila
  7. J. K. Rowling - Osoba, která dala pojmu "Fantasy" nový rozměr
Miláčci: 
  1. Noah (Mara Dyer) - Od něj ruce pryč. Noah Elliot Simon Shaw je můj.
  2. Adrian (Vampýrská akademie/Pokrevní pouta) - Nejsladší ze všech
  3. Will (Pekelné nástroje) - Šarmantní, inteligentní a arogantní. Taky někomu připomíná Jace?
  4. Čtyřka (Divergence) - Upřímnej, až to občas bolí
  5. Day (Legenda) - Kašlu na to, že je mu patnáct. I tak ho miluju
  6. Niko (Cal Leandros) - Nejúžasnější bratr na světě
  7. Dimitrij (Vampýrská akdemie) - Díky autorce asi nejvíc sexy chlap, o jakém jsem kdy četla :D
Ženské hrdinky:
  1. Rose (Vampýrská akademie) - Nejdrsnější a zároveň nejvtipnější hlavní ženská postava 
  2. Wanda (Hostitel) - Nejhodnější stvoření všech dob
  3. Katniss (Hunger Games) - Dívka, která nevědomě zažehla revoluci
  4. Mercy (Mercy Thompson) - Tvrdohlavá, neústupná a prostořeká. Přivítejte Mercy
  5. Mara (Mary Dyer) - Jeden z největších bláznů na světě. A nebo že by v tom bylo něco jinýho?
  6. Trish (Divergence) - Milující, obětavá a vždycky odvážná
  7. Anna (Anna krví oděná) - Která jiná holka roztrhne kluka na dvě půlky?
Couples:
  1. Mara + Noah (Mara Dyer) - Podle mě nejlépe se doplňující pár
  2. Rose + Dimitrij (Vampýrská akademie) - Stvořeni jeden pro druhého
  3. Mercy + Adam  (Mercy Thompson) - Žárlivej, sexy vlkodlak a tvrodhlavej kojot. I love them!
  4. Trish + Čtyřka (Divergence) - Dokonalá souhra
  5. Wanda + Ian (Hostitel) - Dvojice, které jsem držela palce celou dobu
  6. Clary + Jace (Nástroje smrti) - Milovat znamená zničit. Každej někdy musí udělat výjimku, že?
  7. Adrian + Sydney (Pokrevní pouta) - Konečně si Adrian našel někoho, kdo ho bude milovat
Bromance:  (Tohle jsem si prostě nemohla odpustit. :D Ale zatím tu mám pouze dva)
  1. Wil a Jem (Pekelné nástroje) - Víc než nejlepší přátelé. Víc než bratři
  2. Cal a Niko (Cal Leandros) - Rodina znamená všechno

Takže takhle v danou chvíli vypadá můj seznam. Určitě v něm proběhnou nějaké menší změny, některá místa na druhou stranu zůstanou neměnná a no...asi to znáte sami.
Jaký je ten váš seznámek? :)






Žádné komentáře:

Okomentovat